Gå til innhold

Når kommer sykepengene fra NAV??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på når du levert inn sykemedlingen din det?

Men utbetalingsdatoer står p nav sine hjemmesider.

Jeg fikk de den 26 denne mnd, men det var bare neo av det for hadde 2 sykemeldinger denne mnd,..

Jeg leverte inn en den 13.03 og de har jeg ikke fått enda!!

Så de er ikke veldig effektive på nav nei!

Skrevet

Ja, har funnet utbetalingsdatoene, men skjønner ikke helt.... Det man får utbetalt den 26. f.eks., er det fra mnd før eller?? Sjefen min mente nemlig at jeg ikke kom til å få sykepenger før etter 2 mnd....??

Skrevet

Man får betalt på etterskudd, men ikke mer enn en mnd.(jeg har ikkefatt noe senere enn det)

Så leveret du inn ï beg av mnd så skal du ha bet i slutten.

Men husk att arbeisgiver betaler de første 16 dagene:)

Hper det hjalp litt, er ikke så god på å forklare:)

Skrevet

Jeg hadde en sykemelding som gikk fra 1. - 15. mars og en som gikk fra 16. - 31. mars. Sykemeldingen som gikk for den siste halvdelen av måneden, leverte jeg inn den 16. så jeg trodde egentlig ikke jeg kom til å få for den nå.

Men jeg fikk utbetalt de første 14 dagene 24. mars, og for de siste 14 den 26.

Ikke dårlig til å være nav - for første gang i historien :)

Skrevet

Det var merkelig, da må jeg ta meg en tur på NAV i morgen tror jeg. For jeg skal ha betalt fra NAV fra i slutten av februar en gang....

Skrevet

Kan det hende de mangler noen papirer fra arbeidsgiver, eller noen opplysninger eller noe sånt?

For jeg fikk i allefall inntrykk av at om det var noe feil på utfyllingen av skjemaene eller at de mangler noen papirer, så kan det ta litt tid før man får utbetalt pengene sine.

Så jeg var veldig nøye med å fylle ut, og forsøke å få med meg alle opplysninger riktig da jeg leverte den på NAV...

Fikk første utbetaling riktig, men da var jeg bare halvt sykmeldt. Men nå har jeg ikke fått utbetalt for denne måneden, og denne er den første jeg er helt sykmeldt i... Så jeg begynner å lure på selv også om det er noe kluss eller ikke... Må vel sjekke i morgen selv!

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...