To fine gutter Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 I barnehagen til sønnen min låner de av og til klær fra andre barn dersom et el. fler barn ikke har det de trenger. Feks. votter, ulltøy, regnbukse etc. Hva synes dere om dette: - at deres barn får låne dersom dere har glemt noe? - at andre barn som mangler får låne av dere?
Fire småtroll Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Det kan skje i vår barnehage også, og jeg synes det er helt greit.
Minnie Mom Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Helt i orden så lenge man får det tilbake. Tror aldri jeg har opplevd at mine har måttet låne av noen, men hadde de trengt det hadde jeg vært glad hvis de fikk låne istedet for å være våte og kalde.
3småtroll♥ Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Så lenge det bare skjer når det er absolut krise- altså ikke hver dag syns jeg det er greit jeg. Liker jo å få beskjed hvis noen har lånt klær av oss,men som oftest så er det jo vennene til datteren min som låner da det er de i samme alder som låner pga str.. Jeg er veldig nøye på riktig klær og utstyr, MEN som alle andre kan også jeg glemme av og til!! Noen ganger har kanskje mannen min tatt med votter el som har vært vått uten å si fra til meg som da ikke tar det med dagen etter når jeg skal levere.. I barnehagen vår har de noe lånetøy, men vil heller da at datteren min låner av venninder enn klær som jeg ikke vet hvem er sitt...
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Begge deler er i helt i orden for oss- alle kan glemme:-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Jeg synes det er et fint og selvfølgelig system, sånn bør det være.
olla Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Vi gjør det ikke i den barnehagen jeg jobber. Dvs de har spurt meg om de kan låne av min jente, noe som selvfølgelig er greit. Ellers har vi masse klær som er hitegods, så vi har alltid noe om noen mangler noe.
It's all about me Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Synes barnehager skal ha et eget lite reservelager til slike tilfeller. Hvis man ikke kjøper Reima så koster det ikke all verden for en jakke, en genser, en bukse, et par votter, en lue og ett sett ullundertøy. Selvfølgelig låner jeg bort mine barn sine klær hvis det er en som fryser eller av andre grunner trenger noe, det er ikke det det går på. Men egentlig burde ikke dette være en problemstilling som foreldrene må tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå