Putzie Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Svigers bor for nært! Det er ikke første gangen de buser inn mens vi har en liten hyggestund Heldigvis har vi soverommet i 2 etg. Og de kommer ikke opp dit om vi er der oppe.. Men de buser inn inngangsdøre og roper "hallo! Her er vi". Dumme oss har gitt dem nøkkel... Det er for å mate katten vår ¨når vi har vært borte og andre ting de har hjulpet oss med når vi ikke har vært hjemme... Går vel ann å ringe på ... ? og jeg blir ikke LITT flau heller.. Og fargen i ansiket går ikke bort med det første heller.. kan ikke bare ta meg sammen og gå ned Ikke så kjekt for min kjære heller stakkars
monca*84*j12 Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg hadde blitt rimelig forbannet og sagt hvor landet lå.. "Dere må ringe på forhånd, ikke bare dukke opp.. Tenk om vi ligger og har oss når dere kommer???" Kan tenke meg at de hadde blitt stille og ringt neste gang.. Ellers hadde jeg ropt ned at de måtte vente utenfor, for vi skulle bare gjøres oss ferdig med sexen!!!!!! Jeg lover de hadde ALDRI turt og komme uannmeldt igjen.. hehe
Putzie Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 haha! God idee, men det vet jeg ikke om vi hadde turt å si hihi
monca*84*j12 Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Men morro hadde det vært.. Mulig man mister litt lysten som min kjære sa, men de får seg et støkk i det minste. =)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Heng en lapp rett innenfor inngangsdøra. "Unskyld, men vi har oss litt nå, vennligst gå ut å vent!" Dei hadde gått pent hjem igjen dei..
Putzie Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2009 Kanskje det hadde vært en mulighet ja! hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Hehe mange "gode" forslag har. Hva med å drite i at de kommer inn og bare fortsette, og la dem ta dere på fresken. Tror de hadde blitt litt mer forsiktig etter det...... Eller sette en krok på innsiden av døren dere kan sette på når dere ønsker "å være i fred".
Putzie Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror vi skal skaffe oss en sånn kjetting I tillegg til låsen, DET blir vel bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå