Gå til innhold

svak svak positiv test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en CB som jeg så vidt kan skimte et svakt pluss tegn på, men det er jo bare så vidt jeg ser streken... jeg hadde siste mens 24-25 februar, og ha enda ikke fått den tilbake, pleier liksom ikke å gå over tiden akkurat der:p

lurer på om noen her som har mistet spiralen sin uten å merke det? jeg kan enmlig ikke lenger kjenne tråden på spiralen, noe jeg kunne før.... men går det virkelig ann å miste spiral uten å ligge merke til det?? den er vel litt størrelse på eller??

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En svak positiv graviditetstest er POSITIV. Gratulerer!

Skrevet

Du er nok gravid ja, men dra til legen for å sjekke hvor det har blitt av spiralen din.

Skrevet

Gynekologen min sa hun hadde vært borti tilfeller av mystisk forsvunnene spiraler. jeg hadde også supersvak pluss som ble veldig pluss etter ca en uke. Gratulerer!

Skrevet

men hvordan kan jeg vite om det bare er skimt av streken som kommer når den er positiv da? en såkalt skyggestrek??

Skrevet

det kommer ikke noe skimt av streken når det ikke er utslag. da er den helt umulig å se

Skrevet

Gynekologen min sa forresten av tampongbruk ofte var årsak til forsvunnene spiraler....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...