Gå til innhold

Det er tøft å stille klokka....

Anbefalte innlegg

Skrevet

spesielt den uka vi må opp klokken 6....

Lillemor har sluttet å sove på dagtid, har gått veldig fint lenge. Denne uken har hun sovnet på sofaen midt i barnetv, og vi har båret henne til senga og hun har sovet hele natten.

Nå sovnet hun stående mens hun koste benet mitt, jeg vekket henne rett før hun sovnet helt, vi tok på pysj og pusset tenner, og nå sover hun som en stein.....

Stakar liten, skal bli godt med ferie snart :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hællandussen da... Eneste forskjellen er i huset er at Soff sover til 8 i stedet for 7. Kunne ikke passa meg bedre, egentlig...! Hehehe

Skrevet

deilig da :o)

hadde sikkert vært sånn her også hvis jeg ikke hadde vært på skolen...

har bedt mannen dra senere i morgen så hun kan sove til hun våkner, men hun våkner nok tidlig siden hun sovnet kl 17... hehe

hvis hun får lov til å sove på dagen er det full baluba til 21-2130... det funker ikke det heller... :o/

Skrevet

Ja sambo var i Danmark ihelga med noen andre mannfolk og det var full fest. Han var så trøtt at han sovna i bilen når jeg henta han. Ble nok litt lite søvn natt til søndag. De kom sent til hotellet og i tillegg måtte de opp 1 time før he he =)

Lillebror har også vært litt trøtt og storesøster er så sur og usamarbeidsvillig om kveldene. Det er godt det bare er 2 ganger i året selv om jeg kunne vært uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...