Mor di! Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hvor mange kjøper dere til deres barn? Tenkte i utgangspunktet en, men kan kanskje være greit med skift...?
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Vi har hatt 2. En til å ha i bhg og en hjemme. Greit å ha en hjemme uten å måtte drasse med parkdressen hjem hver dag. Samtidig som vi har en i reserve dersom den i bhg tas med hjem for å varkes og ikke blir helt tørr til dagen etter.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Vi har hatt 1 og brukt regntøyet ellers. Fungerer veldig bra.
Gjest -<<- Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Har brukt å ha et par-tre. De bruker å koste oss en femtilapp eller thereabouts, så det er ikke den helt store investeringen.
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Femtilapp? Tror jeg må bli med deg på shopping jeg pila.
Gjest -<<- Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Loppis. Og minimal interesse for merketøydebatt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 I fjor hadde jeg 1 til hver og klarte meg med det. I år kjøpte jeg 2 med en gang pga vinteren skal visst vare til 17.mai og de begynner å vokse ut av vinterdressene. Og jeg er såå glad for at jeg har kjøpt 2. Storesøster har grist som en helt og tisset i dressene og jeg har allerede vasket dem flere ganger. Og som andre nevner greit å ha en i bhg og en hjemme. Selv om de har med seg dressen hjem hvis de har den på når jeg skal hente dem.
MintCondition Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Vi har én, og syns det holder lenge. Klart, hadde sikkert vært kjekt å ha en fast hengende i bhg, men siden dresser (kan være) dyrt, så er det ikke noen prioritering her. Har regntøy i tillegg, samt en "utebukse/overtrekksbkse" om det skulle knipe på nå utover våren, men har Troll-dress med uttagbart for, så trenger ingen ekstra vårdress heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå