Gå til innhold

En eller to parkdresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kjøper dere til deres barn? Tenkte i utgangspunktet en, men kan kanskje være greit med skift...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt 2. En til å ha i bhg og en hjemme. Greit å ha en hjemme uten å måtte drasse med parkdressen hjem hver dag. Samtidig som vi har en i reserve dersom den i bhg tas med hjem for å varkes og ikke blir helt tørr til dagen etter.

Skrevet

Vi har hatt 1 og brukt regntøyet ellers. Fungerer veldig bra. :)

Skrevet

Har brukt å ha et par-tre. De bruker å koste oss en femtilapp eller thereabouts, så det er ikke den helt store investeringen.

Skrevet

Femtilapp? Tror jeg må bli med deg på shopping jeg pila.

Skrevet

Loppis. Og minimal interesse for merketøydebatt.

Skrevet

I fjor hadde jeg 1 til hver og klarte meg med det.

I år kjøpte jeg 2 med en gang pga vinteren skal visst vare til 17.mai og de begynner å vokse ut av vinterdressene.

Og jeg er såå glad for at jeg har kjøpt 2. Storesøster har grist som en helt og tisset i dressene og jeg har allerede vasket dem flere ganger.

Og som andre nevner greit å ha en i bhg og en hjemme. Selv om de har med seg dressen hjem hvis de har den på når jeg skal hente dem.

Skrevet

Vi har én, og syns det holder lenge. Klart, hadde sikkert vært kjekt å ha en fast hengende i bhg, men siden dresser (kan være) dyrt, så er det ikke noen prioritering her.

Har regntøy i tillegg, samt en "utebukse/overtrekksbkse" om det skulle knipe på nå utover våren, men har Troll-dress med uttagbart for, så trenger ingen ekstra vårdress heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...