Gå til innhold

hva skal dere lure mannen med i morgen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he vi er jo der igjen nå....

Jeg gikk akkurat i tenkeboksen men kan ikke komme på noe særlig. Blir vel ingenting her tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Liker ikke slike lure ting, blir bare forbanna jeg.

Skrevet

det blir egentlig jeg også, hater å bli lurt. Det er ok med sånne tøyseting da...

Skrevet

Fikk gerie beskjed om at spøking om at jeg var gravid ville resultere i utflytting!! :P

Så gale hadde det nok ikke vert, men point taken!! :P

Får vel heller komme på noe lurt...eller som vanlig ikke en dritt!! :P

Skrevet

Kanskje jeg ymter frempå om at jeg føler meg hormonell igjen, og at jeg kjenner flere symptomer på graviditet. (Vi har en baby på litt over 2 måneder).

Tror han går på den før han har våknet skikkelig, hihi.

Skrevet

Jeg pleier egentlig ikke å lure han med noe som helst, men kanskje jeg skal tøyse om at jeg er gravid? Han har nemlig vært livredd for det i det siste og snakka masse om det.

Nei, når jeg tenker på beskjeden LillyLilly fikk, så kanskje ikke :-)

Skrevet

Ingenting. Aprilspøk er like døllt som selskapsleker.

Skrevet

hater å bli lurt. derfor lurer jeg ikke andre heller. meeen ikke er jeg flink til å holde "maska" heller hahaha

Skrevet

Tviler på jeg kommer til å lure han. Synes det er vondt å bli lurt skikkelig selv. For mange år siden lurte han meg ved å ringe meg på jobb ( jeg jobbet mye nærmere der vi bodde da enn han), og sa at naboen hadde ringt han da det kom røyk fra leiligheten vår.

Jeg holdt på å daue på flekken.

Har mulighet til å ta hevn i år. Vi har 4 uker til termin. Kan jo si fødselen er i gang, eller at en styrtfødsel er over, men det blir for drøyt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...