jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 he he vi er jo der igjen nå.... Jeg gikk akkurat i tenkeboksen men kan ikke komme på noe særlig. Blir vel ingenting her tenker jeg.
fox`y Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Ingenting. Liker ikke slike lure ting, blir bare forbanna jeg.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 det blir egentlig jeg også, hater å bli lurt. Det er ok med sånne tøyseting da...
LillyLilly Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Fikk gerie beskjed om at spøking om at jeg var gravid ville resultere i utflytting!! Så gale hadde det nok ikke vert, men point taken!! Får vel heller komme på noe lurt...eller som vanlig ikke en dritt!!
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Kanskje jeg ymter frempå om at jeg føler meg hormonell igjen, og at jeg kjenner flere symptomer på graviditet. (Vi har en baby på litt over 2 måneder). Tror han går på den før han har våknet skikkelig, hihi.
Jordbæret <3 Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Jeg pleier egentlig ikke å lure han med noe som helst, men kanskje jeg skal tøyse om at jeg er gravid? Han har nemlig vært livredd for det i det siste og snakka masse om det. Nei, når jeg tenker på beskjeden LillyLilly fikk, så kanskje ikke :-)
Gjest -<<- Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Ingenting. Aprilspøk er like døllt som selskapsleker.
frk.velandre Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 hater å bli lurt. derfor lurer jeg ikke andre heller. meeen ikke er jeg flink til å holde "maska" heller hahaha
ApriIbaby Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Tviler på jeg kommer til å lure han. Synes det er vondt å bli lurt skikkelig selv. For mange år siden lurte han meg ved å ringe meg på jobb ( jeg jobbet mye nærmere der vi bodde da enn han), og sa at naboen hadde ringt han da det kom røyk fra leiligheten vår. Jeg holdt på å daue på flekken. Har mulighet til å ta hevn i år. Vi har 4 uker til termin. Kan jo si fødselen er i gang, eller at en styrtfødsel er over, men det blir for drøyt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå