*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Ble om mulig like skuffet over den i år som i fjor. Noen som har noen bedre? Eller evn en link til en side med små gåter og litt sånt stæsj?
NyttNick Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Skuffet frodi den var for enkel eller bare dårlig?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror det er Bandak selv som har bakt muffins, og sikkert solgt skiene også...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Leste den flere ganger til frokost idag, men ble bare irritert fordi jeg ikke fant ut hvem det var. Mitt tips er Bandak selv, men som regel så er jeg kjempedårlig på sanne krimmer.
Minnie Mom Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Han har gjort det selv. Han går i søvne, har lagt ut skiene på finn.no, solgt de på natta og bakt muffins da han tok bilde av skiene. Det brune klisset han har på hendene når han våkner er muffins. Sjekk finn-koden... )
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Den er jo kjedelig, uspennende, totalt uten humor og dårlig skrevet! Vi krever en bedre påskekrim på melkekartongen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå