Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Hadde to positive tester i helgen. Nå på tirsdag har jeg plutselig fått menstrasjon. Kan dette tyde på en SA? kjemperedd for å miste. Regnet ut at jeg er i uke 5..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asså, jeg vet om et par stykken som har hatt vanlig menstruasjon de 2-3 første mnd'ene i graviditeten. Og så lenge du ikke har smerter tror jeg nok du kan ta det med ro. Men ta kontakt med legen din og si at du har testet positivt men at du blør nå, så kan du få en ultralyd og få sjekket at alt er i orden - så slipper du å gå å uroe deg for noe :)

Lykke til!

Skrevet

Det er umulig å vite desverre...

1. Det kan være en tidlig SA, noe som er veldig vanlig. Og som oftes ikke ble oppdaget pga folk ikke vet at de er gravide.

2. du kan ha hatt en kjemisk graviditet. Der egget streifer bort i livmora, nok til at det blir produsert HCG som gir utslag på test.

3. Du kan fortsatt være gravid, men har mens i tilegg. Noen få har det.

Er desverre ikke så mye å gjøre med det.

Håper for din skyld at du er gravid med mens!

Skrevet

Takker for svar:) Har legetime på fredag, så får vel spørre litt da.. frister å gå på apoteket å kjøpe enda en ny graviditetstest.. vil den da være positiv selv om jeg kanskje har en SA nå?

Gjest eelis+spire
Skrevet

Ja, det tar noen uker før HcG er ute av kroppen.

Lykke til på fredag, krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

jeg er et perfekt eksempel:

med første: "mensen" men alikevel gravid, blødning men alt gikk super bra.

med denne: "mensen" 2 ganger, testet positiv etter mensen og var jo ganske overraska da!

SÅ det går helt fint å blø og alikevel ikke miste, så lenge du ikke har smerte er det et godt tegn:)

Men for å roe deg ned ville jeg bedt om tidlig UL så slipper du å bekymre deg:)

Skrevet

*1+1=2 små*!!!! Når etter mens eller hvor lenge etter testet du positivt?

Skrevet

Kan skrive under på det! Tester fortsatt positivt en uke etter at tanta kom på IKM-dagen. Hadde da testet positivt siden dag 11. Neste gang lykkes vi!!

Skrevet

hmm lurer på om det var 10 dager etter jeg var ferdig med mens, men jeg hadde nok teste positiv mye før hadde jeg kommet på det:P( og når jeg var hos legen og hadde tidlig uL pga blødningene var jeg mye lenger på vei enn 4 uker..så jeg var gravid når jeg hadde "mens")

eneste grunnen til at jeg testet meg var fordi jeg gråt når jeg spiste god mat og mannen min sa: haha du er gravid du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...