Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Vi skal jo som sagt ha tre babier snart:-) Og vi tror jo ikke alle blir jenter.. Jeg har mange forslag til guttenavn men mannen min sier nei til alle - og ja til alle jentenavn. Noen som har forslag til guttenavn? Gjerne bibelske men ikke et krav.. Bare jeg får en liste :-p
fox`y Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 * Gabriel * Isak * Liben * Lukas * Alexander * Noah
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Isak er jo min store favoritt, men det vil han aboslutt ikke høre av. Det er så merkelig, jeg kan så og si at jeg vil ha en datter som heter Krusifixia og han vil si ja, men han hater ALLE guttenavn :/
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Abel Adam Andreas Aron Amos Ariel Abraham Benjamin Benoni David Daniel Esaias Elias Enok Felix Filip Gabriel Isak Joel Jonas Josva Johannes Joakim Jonatan Julius Judah Jakob Lukas Matteus Markus Matias Mikael Mika Natan Nataniel Nehemias Nikolaus Noa Peter Paulus Ruben Rufus Silas Sem Samuel Samson Tobias Titus Alle disse er bibelske, så værsågod velg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå