Gå til innhold

Han hadde jammen tenkt å FRI til meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dere husker det, men jeg la ut et innlegg for noen dager siden fordi min kjære hadde fått tilake 25000 på skatten, som han ikke ville regne som felles penger, selv om jeg i to år nå har betalt alt til familien, slik at han skulle få gjort ferdig mastergraden sin uten å ta opp unødvendig mye studielån. Til høsten bytter vi riktignok, Slik at han jobber, mens jeg får fullført masteren min.

Uansett. Vi begynte å krangle om disse pengene, og jeg forklarte at jeg syntes det var rimelig drøyt dersom han anså de pengene som private penger, når alle MINE penger (og skattepenger) er familien sine.

Men så klarte han ikke å holde seg, og forklarte at han hadde tenkt å bruke pengene på forlovelsesringer og fri til meg, og at det var derfor han ikke kunne "frigjøre" dem til familiebudsjettet...

*huff* Så da ødela jeg på en måte den spenninga. Men det spørs om det frister så mye å fri etter raseriutbruddet mitt, da;)

Men hvorfor måtte han fortelle meg om pengene i det hele tatt, da? Han må jo også forstå at jeg reagerer dersom 25 000 kroner bare fordufter...

Hehehehe... Som han sa, ja det kunne jeg ha gjort, men jeg tenkte ikke engang på å lyve til deg. Det er ikke alltid jeg er like smart, vet du...

Hehehe... Søøøøte kjæresten min:) Han som egentlig aldri ville gifte seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aww...får håpe han fortsetter med planen sin med å fri til deg da... :)

Skrevet

hihi, stakkars :) får håpe han ikke fikk kalde føtter :P

Skrevet

Uff, må le litt jeg. Nå ser han sikkert frem til å fri til den kjeftesmella :-)))

Kjipt å miste overraskelsen, men du fikk den jo på en måte i går i stedet da. Og du vet vel fremdeles ikke når og hvordan han kommer til å fri???

Skrevet

he he, regner med du ikke er sur på ham nå da.-)SØTT

Skrevet

Hehe... Nei jeg er ikke sur på ham nå. Og han er ikke sur på meg heller. Men i det sekundet han fortalte at han hadde tenkt å fri, måtte vi begge innrømme at et giftemål ikke fristet så mye;)

Ja, du har jo rett i at jeg fortsatt ikke vet NÅR og HVORDAN han har tenkt å fri, men jeg trodde jo egentlig at jeg måtte gjøre det selv hvis jeg noen sinne skulle bli gift, så det hadde jo blitt en stooooor overraskelse hvis han fridde til meg.

Men nå kommer jeg jo til å leve i spenningen helt til han frir... Det kommer til å bli ulidelig! hehehe... men det er jo min feil, da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...