Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Lurer på om noen her har vært i forhold eller hatt noe på gang med en gift mann, og senere ble sammen med ham ??
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Han var ikke gift, men i et forhold som hadde vart et par år. Vi ble sammen etter seks mnd. Seks mnd senere skjønte jeg at jeg ikke elsket ham og hadde aldri gjort det heller. Ble allikevel i 2 1/2 år etter denne "åpenbaringen." Pass deg. Du blir fort blendet av all spenningen.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Nei, men min mor hadde et forhold til en gift mann som varte i halvannet år før han flyttet inn hos oss da jeg var 13 år gammel. Hun ble forlatt til fordel for en annen kvinne igjen etter bare 3 års samboerskap med denne mannen.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Jo jeg har også vært sammen med en utro mann og fikk han. Han var dansk og bodde der men pendlet på den tiden til norge. Det var spennende å møtes på hotellrom og vi hadde mange koselige stunder. Han var nok oppover ørene forelsket og jeg syntes han var super sjarmerende.Han brøt med sin danske kjæreste og ønsket å flytte inn til meg og få seg jobb fast i norge. Da kjente jeg at forelskelsen og alvoret ble for mye og oppdaget etterhvert at vi ikke passet så godt sammen. Jeg fortalte hvordan det var og jeg tror det såret han veldig. Det er noe i det anonym 1552... Man blir fort blendet av spenning i en ellers så til tider vanlig hverdag.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Og en ting til. Ikke glem at et forhold stort sett ender som det begynte. Hilsen anonym 15:52.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 omvendt her da.. her "fikk" ei jente mannen min.. hun var totalt oppslukt i han å stolte 100% på at de skulle vare. men jeg viste 100% at det aldri ville vare, (rett å slett for at grunnen til at det ikke funket med meg å mannen var tette barn, komunikasjonssvikt å mye jobb på han) etter 2 mnd angret han som F!! men det tok han 13 mnd før han torde å prate med meg.. det ordnet seg mellom oss, å begge ser på det som en seriøst lærepenge. ALDRI ta noe for gitt, å Snakk sammen!! vi har det supert nå, å vet virkelig å ta vare på hverandre:)) stoler jeg på han? nei.. men velger å gjøre det til det motsatte er bevist (en gang utro, alltid utro..?) men med 6 barn mener jeg det at det rette å gjøre er å virkelig satse på hverandre!)
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Jeg var samboer, og han hadde samboer, når vi innledet "forholdet" vårt... nå, 3 1/2 år etter er vi forlovet, har hus og en sønn sammen Så det MÅ ikke være så ille
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Men det var kanskje ikke så jævig kult for samboerne deres?
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Ikke jeg, men jeg vet om flere ja...og likt for alle er at de utro menne var utro igjen med andre damer senere..noe man bør ha i bakhodet når man gjør den slags "fangst"...siste sort i mine øyne. Men er man desperat så er vel ikke slike ting så nøye?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Er nå samboer med særkullsbarn og fellesbarn i gropa med en som ikke var helt "fri" når vi treftes. Vi falt pladask begge to, men pga at jeg ikke var helt komfortabel med forholdet han ikke hadde avslutta helt (de hadde egentlig blitt enige om at det ikke var noe igjen å redde, men de bodde fortsatt sammen) så tok det ei god stund før det ble noe annet enn lange lunsjpauser med prat og varme blikk og litt småflørt på MSN. Etter noen måneder så tilbrakte vi ei helg sammen og da var det gjort. Uka etter flytta han fra henne og til meg. Ikke det heller helt slik som jeg så for meg ting i fantasien min. Likevel, ting fungerer kjempebra nå, etter over 1 år som samboere, og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg stoler 100% på han. Han greier ikke å lyve for meg. Han har prøvd en gang, ikke noe alvorlig, bare noe han ville ha mer klart før han fortalte meg, men vi leser hverandre ganske godt. Før dette så var jeg helt klar på at jeg ALDRI skulle rote meg borti noen som ikke var helt fri. Nå har det blitt til aldri igjen :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå