Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg tok forrige uke fruktsyre peeling hos en hudspesialist, nå anbefalte hun meg å komme tilbake og utføre krystallslipning, som da sliper av ytterste hudoverdelen, jeg sliter med pigment flekker, og noen arr, men vil også ha hud som gløder naturlig, jeg har lest litt at man kan bli rød/tørr etterpå, noen som har erfaring med krystallslipning,evt gjør det vondt??
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har tatt en krystallslip. Ble ikke rød eller tørr og det gjorde heller ikke vondt. Men huden fikk en utrolig flott glød etterpå! =)
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Tok du da bare krystallslip, eller med fruktsyrebehandling etterpå? varte det lenge?
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Hadde også fruktsyrebehandling, kan ikke huske om det var før eller etter. Tror jeg lå der i en times tid eller noe... det var jo så deilig å bli stelt med! =) Ville ikke gå ut igjen, hehe.
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Hehe, jeg vet, jeg tok frukstyre behandling forrige uke, veldig fornøyd men har fremdeles røde merker på kinnet som jeg vil bli kvitt, så hun anbefalte en runde med krystallslipning og fruktsyrebehandling igjen, så får vel prøve det:)
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Jeg var å slipte meg i dag ) Deeeeiliiig... Hun sa at mellom 5-10 behandlinger var å få best resultat... Men, det er jo ikke akkurat billig da.. Skal betale 500 kr gangen, og hun anbefalte å gå 1 gang i uken Om det hjelper så får jeg heller spare inn på andre saker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå