Misti Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Kan det være noe annet en uiv? og om det ikke er uiv og jeg ikke hører noe, hva er da grunnen til at de finner dette i urinen min?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Nå måler man ikke bakterier direkte i urinen, men leukocytter (hvite blodceller) og nitritt som kan være indikasjon på UVI/bakterier i urinen. Hvis de ikke finner oppvekst av bakterier i urinen, kan det bare dreie seg om forurensning. Man har jo utflod og skjøre slimhinner som gravid og det kan noen ganger gi slikt utslag uten at det betyr noe, men litt avhengig av hvor mye utslag det var, Viktig med ren midtstrømsprøve for å prøve å unngå forurensning.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg hadde litt spor av blod + litt andre gerier (husker ikke hva de sa det var...) for 4 uker siden. Men det var så lite at det ikke var noe å bry seg om sa jm. Men det som gjorde utslaget, var nok at jeg på ALLE tidligere urinprøver hadde vasket meg før jeg tisset på glasset, tok prøven fra morgenurin og midtstrålene av urinen. Jm sa at en liten forandring i rutinene kunne være nok til å gjøre utslag. Forrige gang fulgte jeg ikke mine egne "regler" for urinprøvetaking, og da så vi fort hva slags utslag det kunne gi. Så til kontrollen i morgen blir det den samme riktige rutinen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå