Gå til innhold

Heisann!

Studinen88 m/ gutt i magen ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt idag, og er dermed 4+2/3 på vei! Det er så mye som kan gå galt, og jeg sitter og er ganske redd for å miste må jeg innrømme. Dette til tross for at dette er et uplanlagt svangerskap, og jeg er fortsatt i "sjokktilstand". Både samboer og jeg er 21, og jeg skal starte på en ny bachelor til høsten. Vi kjøpte oss leilighet i november 08, men dette er jo da en toroms. Planen var å bo her frem til jeg er ferdig med studiene, men nå får vi se hva som skjer.

Så da vet dere det ;)

Kan jo slenge med at jeg har gledet meg lenge til den dagen jeg skal bli mamma, jeg bare trodde at den dagen var noen år unna, ikke 32 uker ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med spira, studinen! Jeg var også student da jeg ble gravid med førstemann (godt voksen student ;-), og vi leide en liten to-roms. Men alt gikk bra med både studier, permisjon og to-romsen. Det var egentlig ganske så ok å være student og småbarnsmor.

Kos deg med overraskelsen!

Skrevet

Hei og takk for respons!

Jeg håper og tror at vi kommer til å takle dette fint vi også. Det er jo deilig å ha den friheten som studenttilværelsen innebærer, men jeg er nå vant med å sitte oppe til langt på natt med oppgaver. Det kommer kanskje ikke til å bli så lett med en liten en som er avhengig av rutiner ;)

Tusen takk, jeg skal kose meg så fort jeg får roet meg litt ned og får fordøyd hele inntrykket. Det er planen nå i alle fall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...