Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg testet positivt idag, og er dermed 4+2/3 på vei! Det er så mye som kan gå galt, og jeg sitter og er ganske redd for å miste må jeg innrømme. Dette til tross for at dette er et uplanlagt svangerskap, og jeg er fortsatt i "sjokktilstand". Både samboer og jeg er 21, og jeg skal starte på en ny bachelor til høsten. Vi kjøpte oss leilighet i november 08, men dette er jo da en toroms. Planen var å bo her frem til jeg er ferdig med studiene, men nå får vi se hva som skjer. Så da vet dere det Kan jo slenge med at jeg har gledet meg lenge til den dagen jeg skal bli mamma, jeg bare trodde at den dagen var noen år unna, ikke 32 uker
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer så mye med spira, studinen! Jeg var også student da jeg ble gravid med førstemann (godt voksen student ;-), og vi leide en liten to-roms. Men alt gikk bra med både studier, permisjon og to-romsen. Det var egentlig ganske så ok å være student og småbarnsmor. Kos deg med overraskelsen!
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 Hei og takk for respons! Jeg håper og tror at vi kommer til å takle dette fint vi også. Det er jo deilig å ha den friheten som studenttilværelsen innebærer, men jeg er nå vant med å sitte oppe til langt på natt med oppgaver. Det kommer kanskje ikke til å bli så lett med en liten en som er avhengig av rutiner Tusen takk, jeg skal kose meg så fort jeg får roet meg litt ned og får fordøyd hele inntrykket. Det er planen nå i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå