Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har enda ikke begynt på p-pillen igjen etter at jeg fikk datteren min, og lurer egentlig bare på om jeg kan bruke Yasmin-pillene jeg brukt før jeg ble gravid? (har to brett igjen). Har hørt så masse dritt om dette merket, og vet rett og slett ikke om jeg tør begynne på de? er det et annet merke som er anbefalt istedet for yasmin? syns jeg har hørt at Cerazette (ellerno liknende) er et bra alternativ? Legen min som jeg var hos på seks-ukerskontrollen sa ingenting om prevensjon (har nå byttet lege av flere forskj. grunner). Og lur som jeg er, glemte jeg det helt bort selv.. Noen som har noen meninger her?
mayaya Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Ammer du? Isåfall kan du ikke ta venlige p-piller, da er Cerazette et godt alternativ.
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Ops. Glemte å si at jeg ikke ammer.. Det er kanskje DET jeg har hørt da, at man kan bruke Cerazette om man ammer..hehe.. Men uansett, er Yasmin noe å anbefale? Er veldig fornøyd med de fra før, men som sagt, litt skeptisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå