Gå til innhold

Magesyre/sureoppstøt


juli1999september2012

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig plaget med sure oppstøt for tiden!! tidligere brukte jeg pepsiduo. men denne kan jeg ikke bruke når jeg er gravid..... Har prøvd Link og gaviscon men de funker ikke!!!! jeg klikker snart...den brennende følelsen i halsen dag og natt..... plagsomt!!

 

 

Noen tips? Har prøvd diverse kjerringråd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melk og love hearts hjalp meg mye i mitt forrige svangerskap.

Håper du finner noe som hjelper deg med plagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tips fra jordmor om nøtter, agurk og melk. Og ikke spis sterk mat. Dessuten kan det være greit å holde seg unna mat like før man skal legge seg.. Har fulgt disse rådene, og de har hjulpet meg masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har det samme problem som deg. trodde seriøst det kom senere. etter uke 30 kanskje. men jeg har det veldig på kveldene, så jeg skal få lide for det jeg har spist tidligere. jeg har vannflaske stående ved sengen, hele tiden, drikker masse om kvelden. det hjelper. jeg drikker også Biola når det blir som verst. eller vanlig melk til det siste måltidet om kvelden før du legger deg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jordmor anbefalte å tygge mandler og det hjelper noe. Hun sa at jeg bør være forsiktig med melk, det hjelper med en gang, men gjør det bare verre på lenger sikt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...