meg & to små vampyrer Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Lurer på å kjøpe på halv pris.. Vi kommer til å fortsette å ha det trangt økonomisk neste år også, så tenkte det var en fin mulighet:)
anesam Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Ja den er helt grei! Mini hadde den i vinter som var, god og varm og ikke våt igjennom! =)
megogdetretrolla Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Mini har hatt den i år, er kjempefornøyd. God og varm, ikke blitt veldig slitt og har faktisk tålt å bli svømt med i sølepytter:)
meg & to små vampyrer Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2009 Takk for svar. Den virka så tynn i stoffet da jeg kjente på den nemlig... men var utagbart for og det er jo alltid fint:)
Fire småtroll Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Vi har vært veldig fornøyd, vanntette og varme. Har holdt seg godt også, faktisk eneste vinterdressen eldste har hatt gjennom en hel sesong uten å slite hull (hull har det blitt i alt fra Reima til HH og Skogstad).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå