Gå til innhold

Eggløsningstester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at de viser 2 streker rett før mensen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at de viser posetivt om man er gravid før vanlige graviditetstester gjør. så mangen tester med eltester for de ikke klarer å vente....men er jo ikke 100% da. men lykke til, gi en lyd om du tester posetivt på grtest også. hvor mangen dager før mens testet du??? jeg har ikm 7 april men vil allerede teste i dag:-s men må nok holde meg litt til hehe

Skrevet

Jeg testet positivt på el 13,14,15 mars. Så igjen 22 og 23 mars(hadde masse utflod og vondt i magen så jeg ble usikker på hva som skjedde). IKM 27 mars, ingen TR enda. Har tatt CB digital, vanlig CB alle negative. Hadde instillt meg ¨på at TR var forsinket og fikk en bestilling med el tester og graviditetstester idag. Testet mde Billigtester og fikk en super svak strek. Håper jo, men slipper ikke løs jubel før jeg har testet en gang til.. Lykke til!!

Skrevet

Hvis du ser to streker så trenge ikkje det bety noe som helst. En el test må ha sterkere teststrek enn kontrollstrek for å vær positiv. Noen har høgere hormonnivå enn andre og eg ser to streker nesten heile tia på mine el tester. Så med mindre teststreken e sterkere enn kontrollstreken, så e det heeeilt normalt! Men hvis det e ein klaaar positiv el test, så kan det jo være et tegn, sjøl om det ikkje e noen selvfølge at positiv eltest rundt ikm betyr at en e gravid da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...