Carina har to små gull Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 TR kom for fullt idag... endelig, var skita lei av å vente. Får håpe jeg får med min kjære på full prøving fra neste EL da... Han har lyst å vente ei stund siden vi mista i uke 19, 24 februar, men jeg er mer enn klar føler jeg. Selv om jeg vet vi burde vente til vi får svar på obdusksjonsrapporten, har fått innkallelse til sykehuset før 29 mai, men det er jo grusomst lenge til... Har så fryktelig lyst å bli mamma...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Jeg ville ha kjørt på - en kan ikke miste for mange pp`er. Mistet selv i uke 12 - den 07 mars, har ikke fått mensen tilbake ennå, men vi har prøvd igjen. Gyn bekreftet at syklus var i gang med EL og det hele, alt var normalt, så jeg hoppet i det... Tenker at kroppen blir gravid når den er klar for det - og jeg føler meg klar igjen. Denne gangen skal det gå bra!!! Lykke til =) Klems
Carina har to små gull Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2009 Ja er kanskje like greit å hoppe idet, skal prate litt med han. Vet jo at han har lyst å bli pappa Har jo vært litt uforsiktig denne med tanke på prevansjon denne mnd, så vi tenker vel begge to at skjer det så skjer det. Men tror jeg kommer til å vøre fyryktelig nervøs om jeg skulle bli gravid på nytt, men har blitt lovet tettere oppfølging og tidligere UL neste gang. Håper det blir å klaffe for deg Klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Vi får bare prøve å tenke positivt - det er ikke alltid like lett - og man har jo egentlig ingen garantier for at det skal gå bra, men vi må være positive og optimistiske, en dag blir det vår tud også. Vi må se fremover, tenke at det var en grunn til at det gikk galt, det er meningen at vi skal få friske babyer =) Jeg får også tettere oppfølging og flere UL neste gang jeg blir gravid - det er jo veldig betryggende, men fy så nervøs jeg kommer til å bli hvis vi blir gravide igjen. Har fulgt med tråden på Vintersol og ostepopen og Uglemamma på forumet "mistet, gravid på ny" - tanker om å gå gjennom svangerskapet på nytt når det gikk galt for dem sist. Det er skremmende, spennende og fin lesing. Utrolig flott at de deler sine tanker og følelser, det er jo godt å vite at man ikke er alene og så er det en trøst å ha andre å snakke med i slike situasjoner. Håper virkelig at det vil klaffe for deg snart og at det går bra!! Jeg krysser fingrene for deg =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå