Gjest Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Alt vell og bra med den lille Jeg hadde en morkake som lå litt langt nede, men dette kunne endre seg. Skulle tilbake på kontroll i uke 33. Er det andre som har fått beskjed om det samme? Hva betyr det i så fall - kan en risikere å måtte ta keisersnitt? Ellers så de kjønnet TYDELIG men mannen min ville ikke vite det og jeg var i tvil om jeg ville eller ikke, så vi vet det ikke. KJenner jeg angrer litt nå, men men ... blir en overraskelse så lenge det stod bra til er jeg kjempe fornøyd
Minnie_Moon Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Hadde morkaken langt ned i forrige svangerskap. Men den trakk seg oppover etterhvert som livmoren vokste. Legen sa at det som regel rettet på seg av seg selv. Men hvis den ikke gjør det må man nok ta keisersnitt da den ligger i veien for åpningen. Tror at dette er noe som retter på seg hos de aller fleste, så er neppe noe du trenger å bekymre deg for ennå :-) Jeg skal på ultralyd senere i dag jeg. Gleder meg! Håper han ser kjønnet, og vi vil vite det :-)
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Ja de sa at det som regel rettet seg selv Så spennende Hold oss oppdatert
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Så flott at alt gikk bra idag! Hurra!!!
Minnie_Moon Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Hei hei, fikk samme beskjeden jeg i dag, at morkaken lå langt ned og foran åpningen. Men han sa det var veldig vanlig fordi morkaken er så stor i forhold til livmoren på dette tidspunktet og dette vil nok rette på seg. Trengte ikke tenke mer på dette. Skal tilbake om 10 uker. Kjønn fikk vi ikke vite... Ellers var alt bra heldigvis!
ifie Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Så deilig! Gratulerer! Jeg har også vært på UL i dag, og vi fikk se en frisk og spretten liten gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå