julenissen Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Når er første time til lege og til jordmor etter at man har blitt gravid? Må man til lege først som henviser til jordmor eller hvordan fungerer dette? En veninne av meg er gravid og spørr om dette, men jeg har selvsagt glemt alt!
mayaya Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Rundt 12 uker hadde jeg. Du bestiller selv, samme om det er til lege eller jm.
lego Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Første gangen gikk jeg kun til jm. Ringte dit og bestilte time når jeg fant ut at jeg var gravid. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk timen... Denne gangen fikk jeg time hos legen i uke 12 og hun ba meg ta kontakt med jm. Går annenhver gang hos lege/jm.
julenissen Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2009 Takk,takk! Da sender jeg sms nå. Og Ultralyd da, lege eller jordmor som bestiller?
julenissen Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2009 Ok takk! Jeg er helt i 100 nå! Gleder meg sånn på min veninne sine veier! Håper alt går bra! Må kjøpe noe søtt og lite så snart hun har pasert 12 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå