Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, vi har en komisk diskusjon her i huset... For mannen mener at poden kan gå i bhg med penklær på, fodri disse ellers aldri vil bli særlig brukt.. Mens jeg mener at da tar vi livet av dem på 1--2-3 og samtidig tar vekk stasen med å ha noe pent...

Hva synes DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt etter hva du mener med pen-klær. Jeg lot ikke min jente gå i kjole i barnehagen, ble så mye styr når hun alltid måtte skifte når de skulle ut. Men nå som hun klarer det fint selv, så går hun i kjole, for hun elsker det!! Men det er ikke de aller fineste kjolene da, de gjemmer vi til søndagene og besøk!

Skrevet

Det er gutteklær her da :) Pene bukser, skjorter, en jakke i ull osv. Det var den jakka vi diskuterte i dag da :-p Jeg ser for meg en yoghurtklæsj som har vært der siden frokosten, eller verre; en malingsflekk.. Hehehe

Skrevet

Lar ikke jenten min gå i bhg med klær jeg blir lei meg hvis blir ødelagt, nei. Det har vi lært på den vanskelige måten;) De brukes i helger og hvis vi skal på besøk/ha besøk om kvelden.

Er jo derfor de små ikke trenger å ha like mye finklær som hverdagsklær:)

Skrevet

Jeg veeeeet!! Men hvordan få mannen til å skjønne det da?

Nå skal vi jo ha en pode til også, så jeg vil jo ha dem peeene :-p

Skrevet

men hva skal han med en slik jakke? Den vil bli ødelagt, enig med deg der!!

Skrevet

Ikke for noen grunn, bare for at mannen synes det er så kjedelig at den ikke blir mer brukt... høhø

Skrevet

Nei, gutten her får heller ikke gå men det pene. Dessuten er jo lille toåringen vår selv opptatt av hva man har på seg hvor. Jeg tror han hadde protestert selv jeg :-)

Vet dere at det er gutt dere får nå også?

Skrevet

Jess, iallefall har 3 ul´er sagt det ;)

Skrevet

Heldiggrisen, vi har vært på to ul og fått vet ikke + kanskje jente, he he. Det blir spennende å se hva vi får :-)

Skrevet

Thihi... Vel, ei venninne av meg fikk vite gutt to ganger sist da, og ut kom ei jente.. Så vi ANTAR det er en gutt, men skal nå uansett sjekke når han kommer ;)

Skrevet

Ikke sant, greit med en sjekk. Vi har i hvert fall ikke tenkt å handle inn masse rosa, hi hi.

Skrevet

Hehe, når mannen kler på tar han det han finner, og det kan like gjerne være en penkjole.

Jeg prøver å holde unna det aller fineste, men synes faktisk ikke det gjør så mye om det blir brukt jeg da. Kjedelig om det bare ligger i skapet og blir brukt til de aller fineste anledningene.

Så egentlig er jeg vel enig med mannen din;o)

Skrevet

Vel til gutter har man jo gjerne ikke så mange penklær, og det blir utrolig lett hull på bukser osv, så da hadde jeg bare lagt det et sted mannen ikke fant det da:-p

Skrevet

Vel, foreløpig har han ikke kledd han i kjole og hvitt da, det er jo en trøst.. Eller bunad. De to antrekkene henger i skapet sitt :-p

Men om jentene bruker det peneste de har i bhg, hva har dere da på når det skal være selskap, 17 mai osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...