1104 Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hei! Jeg ble mamma for 6 uker siden og lurte på om noen har noen god råd med hensyn til ammeklær.
Apples Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Hei Jeg venter nr.3 Jeg trives ikke med å blottlegge meg for mye når jeg skal amme i offentlighet, og forsøker derfor å ikke gå med klær som skal brettes opp eller brettes ned ... ! Etter mine to første, har jeg begge ganger brukt veldig mye skjorter/bluser - ofte med singlet under ... Det er lett å kneppe opp - og om man vipper opp singleten under, har man dekke for det som ikke skal frem i lyset. Babyen har god tilgang og mor føler seg påkledd. Jeg har venninner som har kjøpt ammetopper - slike som er "åpne2 under brystet, slik at du kan vippe opp og brette frem en pupp om gangen. Disse skal visst være veldig fine. Selv vil jeg heller investere penger i "vanlige" klær, som jeg føler meg vel i også senere ) PS. Dessuten er vet man ikke hvor lenge man faktisk får amme ... Jeg ammet i ett år med nr.1, men mistet melken etter 4mnd med nr.2
CGGH Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer så masse! Jeg kan virkelig anbefale et ammesjal fra kvinneverden.no. Perfekt ved amming ute i solen ved at det skjermer barnet for sol og ideelt på reise. Sjalet er lett å ha med seg og gjør at du kan amme hvor som helst.
1104 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2009 Hei! Tenkte bare jeg skulle takke for fint innspill. Jeg har kjøpt ammesjalet på kvinneverden.no og er veldig fornøyd. Det var kjempefint og i uventet bra kvalitet. Det tok heller ikke lang tid fra bestilling til jeg fikk sjalet. Hilsen fornøyd mamma
1104 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2009 Hei! Tenkte bare jeg skulle takke for fint innspill. Jeg har kjøpt ammesjalet på kvinneverden.no og er veldig fornøyd. Det var kjempefint og i uventet bra kvalitet. Det tok heller ikke lang tid fra bestilling til jeg fikk sjalet. Hilsen fornøyd mamma
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Jeg har vært inne på kvinnesiden.no og sett på sjalet og de ser fine ut, men hvordan fungerer det? Er så lite bilder der. Er det festet bak på ryggen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå