1104 Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hei! Jeg ble mamma for 6 uker siden og lurer på om noen har noen gode tips på ammeklær nå som våren snart er her..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer som mamma, kan desverre ikke hjelpe deg med amme klær, men ville bare gratuelere. Kos deg masse:)
Lene~mor til tre Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Vet H&M har hatt amme topper og amme gensere før, men hva utvalget er nå vet jeg ikke. Gratulerer med den lille
CGGH Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer så masse! Jeg kan virkelig anbefale et ammesjal fra kvinneverden.no. Perfekt ved amming ute i solen ved at det skjermer barnet for sol og ideelt på reise.
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer. http://www.motherwear.com/ Jeg kjøpte noen amme-bh'er og sommertopper herfra i fjor. Amme-bh'ene er fantastiske, jeg har ikke funnet noen i Norge som har kunnet matche dem i komfort. Kjøpte også en spagettistropp topp som jeg nærmes bodde i ifjor sommer, bare å løfte tøystykket over brystene så var "matfatet" framme Vær obs på at det kommer litt moms og toll i tillegg til det klærne koster på siden.
blond Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer med baby!! Heldig du er som kan shoppe klær. Jeg var fornøyd med Boobm det selges i barneutstyrsbutikker, sikkert andre butikker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå