Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ble mamma for 6 uker siden og lurer på om noen har noen gode tips på ammeklær nå som våren snart er her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som mamma, kan desverre ikke hjelpe deg med amme klær, men ville bare gratuelere. Kos deg masse:)

Skrevet

Vet H&M har hatt amme topper og amme gensere før, men hva utvalget er nå vet jeg ikke. Gratulerer med den lille ;)

Skrevet

Gratulerer så masse! Jeg kan virkelig anbefale et ammesjal fra kvinneverden.no. Perfekt ved amming ute i solen ved at det skjermer barnet for sol og ideelt på reise.

Skrevet

Gratulerer. http://www.motherwear.com/ Jeg kjøpte noen amme-bh'er og sommertopper herfra i fjor. Amme-bh'ene er fantastiske, jeg har ikke funnet noen i Norge som har kunnet matche dem i komfort. Kjøpte også en spagettistropp topp som jeg nærmes bodde i ifjor sommer, bare å løfte tøystykket over brystene så var "matfatet" framme :)

Vær obs på at det kommer litt moms og toll i tillegg til det klærne koster på siden.

Skrevet

Gratulerer med baby!!

Heldig du er som kan shoppe klær. Jeg var fornøyd med Boobm det selges i barneutstyrsbutikker, sikkert andre butikker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...