Gå til innhold

noen som kan svare??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lang tid tar det fra vannet har gått til man får rier? kan det ta lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan ta lang tid, men dersom alt vannet har gått og ingen ting skjer på noen timer så må du kontakte føden. De vil da sjekke at alt er ok.

Skrevet

oki. vannet har nok ikke gått her.. men i natt så kjentes det sånn ut bare. men bare litt som kom.. satte på ett truse innlegg.. og når jeg våkna i dagtidlig så var det gult/grønt farge på det. tror kansje det bare var utflod.. det har ikke renni noe nå på dagen.. men jeg vet ikke jeg. jeg er førstegangsfødende og vet liksom ikke hva jeg skal se etter osv.

Skrevet

så kan det jo gå andre veien, jeg hadde hatt rier i maaaange timer før vannet gikk, det skjedde da en lege skulle undersøke hvor stor åpning jeg hadde ;-)

(han kom med en dårlig spøk om at han visst måtte klippe neglene, trodde jeg skulle besvime av latter, haha!)

Skrevet

hehe:) huff ja.. da hadde jeg ledd litt å tror jeg:P men vet dere om når man kan spørre om å bli satt igang? jeg har en del panikk for å føde.. og bebyn min veier rundt 4 kilo nå. har vært på ultralyd å sjekka. tanken på å gå over termin gjør meg helt kvalm:( jeg blir bare mer og mer redd! legen min tar meg ikke seriøst. så hu gidder jeg ikke å spørre om noen ting mer. skal bytte lege! hu er jo virkelig ikke helt god!! hører ikke på det jeg sier i det hele tatt.

men jeg vet også at ringeriket sykehus der jeg skal føde er så utrolig strenge på det der med å sette igang. jeg mener nå at en fødsel skal starte av seg selv. det er det beste. men når man er så redd og bebyn veier så mye... da kan det da vel ikke være så stort problem??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...