Gå til innhold

Er det BARE jeg som ser det????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd i går, i uke 23 og fikk med meg noen 3D bilder. Jeg ser med en gang hva det er når jeg ser på de. Men det er faktisk ingen andre enn meg som ser det. Noe som gjør meg litt frustrert, for jeg får liksom ikke delt gleden med noen... Er det noen som gidder å ta en titt og si om det ser ansiktet eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør jo kanskje legge ut en link til hvor vi kan se bildet? Så skal jeg med glede titte på det :-)

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg vil gjerne se, så lenge jeg har et bilde å se på! :-)

Skrevet

De ligger på mine bilder. Eller er de ikke der?

Gjest eelis+spire
Skrevet

Nei, du må huske å velge å offentliggjøre bildene dine.

Skrevet

Der ordna jeg det.. tror jeg? :)

Skrevet

Jeg klarte å se det ja... Så nese og at babyen gjespa :-)

Gjest eelis+spire
Skrevet

Ja, der var det i orden! :-)

Etter litt hodevriing klarte jeg å se et ansikt ja! Jeg så først ingen ting på det første bildet, men etter å ha sett bilde nummer to, og "lokalisert" ansiktet, klarte jeg å se det på det første bildet også. Gratulerer! :-))

Skrevet

Godt å høre.. da er det ikke bare jeg som er gal. Ingen av de jeg har vist bilde til ser ansiktet... Ikke moren min, ikke barnefaren, ingen av venninnene mine.. syns nesten det er litt trist... hehe

Gjest eelis+spire
Skrevet

Hehe, jeg tror det er veldig vanlig at ingen andre enn mamma klarer å tyde bildene. Jeg har et bilde fra vanlig ul (uke 10+6), og jeg er den eneste som klarer å se at hodet er hodet, bena er bena og magen med navlestrengen. Alle andre tror at hodet er hele babyen :-P

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Nei det er nok bare de andre som ikke ser det som ikke har sett så mye ulbilder:-p

Skrevet

Det er rart det der. Jeg kunne liksom ikke sett det tydeligere. Er jo så enkelt som bare det... Og det rare var at stesønnen min på 7 år forklarte i detalj hva han så på bilde, før jeg sa hva det var... Så han klarte å se det med en gang...

Skrevet

Vet du, jeg synes faktisk det er svært vanskelig å se på begge de to bildene.

Men opplevde det samme selv i uke 18, jeg så hva som er på bildene mens andre strevde litt mer.

Jeg tror det er fordi du har sett babyen bevege seg mens bildene ble tatt, og vet derfor hvilken del av bildet som er hodet, armer og ben, om man ikke har sett det i bevegelse aner man ikke om det er nærbilde av en kroppsdel eller hele kroppen el.

Skrevet

Ja, det er nok en god grunn til at mange ikke ser det. Men syns bare det er rart at de fortsatt ikke ser det enda jeg peker med penn og sier hva som er hva.. Men faren min brukte laaang tid på å studere bilde, og plutselig kom det frem. Og da skjønte han ikke at det var så vanskelig til å begynne med...

Skrevet

Var ikke så lett å se, men ser det når jeg får studert litt. Er også ganske fascinert av dette, har ordinær UL-bilder fra uke 18 av bare hodet, man ser helt tydelig profilen med nesa og alt. Viste det til venner, og de skjønte jo ikke bæret, type "er det penisen?" Rare greier, det var ikke spesielt utydelig engang.

Skrevet

Nesten så man tror man har en sjette sans... Kanskje bebbin barre viser seg for oss mødre og ingen andre.. Heh.. Kan hvertfall virke sånn:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...