Gå til innhold

B-menneske


anima

Anbefalte innlegg

Flere som har fått B-mennesker her? Frøkna vår legger seg ikke for natta før ca 23 (eller 24 nå på sommertid!), og sover store deler av formiddagen. Ikke noe problem for meg, jeg er også B-menneske, men mange ting som skjer for de små nå utover foregår jo på formiddagen. Barseltreff, gåturer osv. Jeg må virkelig planlegge når jeg skal ut på noe før kl 12 om formiddagen. Lurer på om dette endrer seg etter hvert? Hun er litt over 10 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jada, her har vi en som har arvet faren på området :-). Umulig å få til å sovne på kvelden, og på dagen for så vidt. Skulle liksom prøve å få han i seng tidligere og tidligere, men er bare å gi opp.

Før kl 22 er det ikke mulig å få han til å sove lengre enn 1/2-1 time. Så sjelden han sover før 23.(hvis han ikke puppes i søvn kan det fort ta en time før han sovner) Og kan sove langt utover formiddagen, i går var vi ikke opp før bortimot 12. Jeg benytter sjansen og sover når han sover.

 

Så her er det også vanskelig å planlegge noe. Han er vanskelig å få til å sove på dagtid også. Våkner etter en kort stund, og er gjerne sur og skrikete fordi han ikke har sovet nok. Og en skrikete unge er det ikke så moro å ha med seg ut blant folk.

 

Håper det endrer seg snart. De har vel sånne faser. Mange sier det ofte bedrer seg når de bikker 3 mnd. Så får bare krysse fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...