Gå til innhold

Huff, de bringebærkapslene var grusomme!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å få svelget de ned pga den forferdelige grusomme smaken som kommer i munnen med en gang jeg tar de.

Prøver å legge de så langt bak på tungen så overhode mulig for å slippe den smaken som kommer. Jeg syns den er så forferdelig at jeg brekker meg masse.

Samboer måtte jo prøve en av disse selv siden jeg klagde slik, men han fikk ingen fæl smak i munnen av de. Hæ, skjønner ikke, hvordan er det mulig? Hva med dere andre? Er det bare jeg som som er kresen? Kanskje det er bare jeg som kjenner denne smaken.

Nå har jeg foresten brukt 10 min for å få ned to kapsle, og den ene kom i retur 3 ganger før jeg fikk den helt ned. Har tatt de i to dager nå og vurderer å gi de opp, men er kjempe redd for å gå på overtid så vil fortsette med de også, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du tar sånne bringebærbladkapsler som jeg tar..merker ingenting jeg. Lukter bare svakt bringebærbusk..merkelig, du har nok en sperre der. Lurer på om de har noen virkning egentlig..begynte ikke med de før i helga og har termin 13 april.

Skrevet

Synes ikke akkurat de smaker godt, men de glir da ned.

De er jo ganske store, så det er kanskje vanskelig å ta en "gi katta p-piller"-variant med litt pålegg rundt som vil forsinke smaken? Er jo vanlig å være litt ekstra følsom for smaker (og særlig ukjente smaker faktisk) når man er gravid, så at sambo klarer det skal du ikke ta så tungt.

Noen her inne som sier bringebærbladteen smaker godt, kan det være et alternativ? Har ikke smakt den selv.

Skrevet

Bringebærbladte kan jo være en ide for meg å prøve ut, de hadde ikke det på helsekostbutikken da jeg kjøpte kapslene, og hun sa at kapslene virket bedre.

Vet ikke om det har noe å si om man tar de, men føler alt som er ''ufarlig'' er verdt å prøve ut. Viste ikke at man kunne begynne med de allerede 3 mnd før termin, jeg har litt over 1 mnd igjen så begynte litt seint selv :)

Ja er sikkert en sperre jeg har, hehe, blir vel sånn som med kaviaren, den er ulovlig her i hus mens jeg er gravid fordi jeg brekker meg av lukten og fargen på den. Er nok å bare se en kaviartube på butikken så får jeg smaken i munnen og lukta i nesa og så brekker jeg meg. Litt flaut å brekke seg på butikken, min samboer syns det er morsomt i allefall, så noe glede kommer det ut av det :) Vår datter sørger over mangel på kaviar i huset..

Skrevet

Jeg har nettopp startet med de og jeg trodde jeg kom til å få store problemer med å svelge de, men det har gått veldig greit gitt.

3 måneder før ? Jeg fikk beskjed om at jeg måtte snakke med lege og at jeg kunne starte 4 uker før termin. Jaja..:)

Har termin om 23 dager...men blir antagelig satt i gang før, så håper at kapslene kan gjøre kroppen min litt moden så ikke igangsettingen blir for hard.

Skrevet

Hmm, vel ville nok heller stolt på en lege enn ei som jobber på helsekost butikk. Kanskje jeg er blitt feilinformert av henne da, siden hun trygt sa jeg kunne begynne med de allerede, jeg har 6 uker igjen.

Skrevet

det er mange jordmødre som anbefaler de, og det har og en del med det å gjøre at de skal hjelpe livmora ETTER fødsel, ikke bare nå på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...