Gå til innhold

Skal dere ha med/ hadde dere med mannen deres på 1.svangerskapskontroll?


Bare blåbær

Anbefalte innlegg

Hva er vanlig? Hva anbefaler dere?

Skal på første kontroll til legen på torsdag, og enda vet vi ikke om min kjære skal bli med. Han er på jobb, men han kan komme seg fra for å bli med meg.

 

men så vet vi ikke helt da vet dere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har med min kjære på alle kontroller. Til nå har det kun vært en legetime og en gang hos jordmor, men vil at han skal være med hele veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke med, jeg syns ikke det har noen hensikt. Dette er barn nr. 3. Ultralydene har han alltid vært med på :)

1 kontrollen er jo gjerne Gu, blodprøver, vekt, mål av magen osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at vi vil så langt det er mulig dra begge to. De er jo en del av dette disse gutta også :) Mange synes jo det er like spennende som vi jenter synes.

 

Om de kan og vil så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få være med.. Tviler på at legene/jordmødre reagerer på om man kommer to.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far skal være på med 1.kontroll ihvertfall. Det er jo ikke bare jeg som skal bli forelder, en pappa skal jo ha like stor del i det :) men det er vel opp til hver enkelt hva man ønsker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei bare jeg som har vært på kontrollene her, både nå og med forrige. Ser ikke helt hensikten at han skal bli med, noen av oss. er jo bare sjekk av blod, urin og magemål og slikt. hjertelyden kan vi høre hjemme og ul er han selvsagt med på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du føler at pappaen engasjerer seg helt av seg selv, så tror jeg ikke det spiller så mye rolle. Da kan han bli med hvis han vil, så gi ham uansett muligheten. Hvis barnefar ikke engasjerer seg, tror jeg det å ta ham med kan hjelpe ting i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...