hippimamma Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Hei alle sammen! Endelig kan jeg og komme inn her.. var på ul idag, for første gang, det er helt uvirkelig.. den lille rullet rundt inni magen, og legen sa at alt så helt fint ut. er så glad! håper det går bra videre også :-)
Bare blåbær Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Åhhh, kor koseligt:) Gratulerer!!!! Var det innvendig eller utvendig ul du tok? Jeg er 10 fulgåtte uker i dag jeg. Har ikke vært på ul eller kontroll. Føler meg ikke så veldig gravid akkurat.. Men nå fristet du meg altså. Hadde vært knall og fått sett den lille i magen min..
Gjest eelis+spire Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Åå, så flott! Jeg var også på ul 10+6, er nå 11+3. Det er utrolig hvor fort 2. trimester nærmer seg! Og jeg føler virkelig at jeg bare kan lene meg tilbake og slappe av etter å ha sett bankende hjerte på ul :-) Jeg hadde innvendig ul, hva med deg?
hippimamma Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2009 tok utvendig heldigvis...:-) gleder meg masse til 2.trimester! har prøvd og bli gravid i 2-3 år. og fikk innkalling til prøverør i juni, men lykken ser jammen ut til og ha snudd helt på egen hånd:-) weee... tror og det har blitt en vekker for samboeren min at vi faktisk skal bli 3 nå. så det er koselig :-)
Gjest eelis+spire Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Fikk du fine/tydelige bilder? Mine bilder ble det bare tull med.. Wow, gratulerer! Godt jobba, dere ;-))
hippimamma Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2009 vet ikke helt, hun hadde 3D også men var jo bare en knott jeg så hehe... kunne se en arm også og at den ihvertfall ikke lå iro. så fikk vi en CD så når jeg er ferdig på jobb så har vi noe å se på :-) Gleder meg.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Så deilig å få se at alt er i orden Jeg er også 10+6 i følge babyverden ihvertfall. Termin 23. oktober. Har vært på vellykket ul uke 9+2, så har en god følelse. Skal jo egentlig ikke på ul igjen nå før den ordinære, men vet ikke om jeg klarer å holde meg. Må kanskje inn rundt uke 14 og se at alt er i orden. Har mistet 3 ganger før,så da syns jeg får lov til en extra-titt Kooos deg med cden med bilder på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå