yasmina Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 som dere kan anbefale Her er topp 3 de siste mnd. Shantaram av G.D Roberts Huset ved moskeen , Kader Abdolah Balansekunst, Rohinton Mistry Nå leser jeg De velvillige av Jonathan Littell. Den er veldig god, men ikke for sarte sjeler.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Må bare si meg enig i at Shantaram er er helt super bok... Ellers så har jeg lest kun krim i det siste tror jeg - Liza Marklund bøker..
metaMORfose Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg kjøpte Havfruen av Camilla Läckberg på lørdag, og leste den ferdig i formiddag. På vent ligger bøkene om Arn, av Jan Guillou
blond Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Kan du si litt om bøkene? Har ikke lest noen av dem.
Vinden blåser Skrevet 3. april 2009 #5 Skrevet 3. april 2009 Arn-bøkene er helt fantastiske!!!GLED DEG!!! men forbered deg også på mange detaljer om krig,blod og pisking som ikke ble vist på filmene... bøkene er rett og slett 1000 ganger bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå