Mammamia-1+entil? Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Fikk mensen på fredag og i går var den nesten helt stoppet opp. Kan jeg være gravid? Jeg hadde eggløsning 16 mars, og om jeg fikk mensen 27 mars, har jeg jo en syklus på 24 dager. Noe jeg ikke pleier ha.. ligger på rundt 28 dager.
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Vanskelig å si, men tror nok ikke du er gravid siden du hadde mensen, men på den andre siden, det er jo noen som får mensen selv om de er gravide. Ta en test for sikkerhetsskyld du.
*papilla* Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg mener å ha lest en plass at noen få har 'vanlig' mensen de 3 første mnd av svangerskapet - altså selv om de er gravide. Prøvde å finne igjen hvor jeg leste det sånn jeg kunne sendt deg linken.. men husker ikke. Om jeg skulle komme over det igjen kan jeg poste det her:-) Lykke til!! :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 hie har hatt det akkurta som deg denne gangen!! begynte å spotte 8dpo og fikk lett blødning 10dpo,stoppet opp for så komme litt tilbake..var vel sånn i tre dager tror jeg??har normalt sykl på 28 dager har tatt tester men de er negative men puppene mine er ømme!! men det må jo komme av noe annet for en test burde jo uansett slå ut nå etter såpass mange dager etter el.....hmmmmm...dritt kropp:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå