Gå til innhold

Dette var uvant ja.. Men veldig mye bedre.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et lite innfall i går.. Nå skal jeg gjøre noe med håret.. Tok en drop in time hos frisøren.. Hadde langt hår nesten nedpå rumpa.. Nå rekker det akkurat nedenfor skuldrene.. hehe..

Satte meg bare i stolen og sa gjør akkurat hva du vil men jeg skal ikke ha altfor kort.. Frisøren gliste og sa at dette var drømmesituasjonen.. Langt tykt hår man får frie hender med.. hehe.. =)

Uvant.., men ble veldig fornøyd.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du ble fornøyd! =) Forandring fryder!?

Jeg har også klippet av meg alt håret noen ganger. Riktignok ikke hatt fullt så langt som deg da, det er herlig i begynnelsen, men jeg ender alltid opp med å spare igjen.. Nå har jeg hatt kort siden storesøster var liten og jeg vil spare ut til litt ned på ryggen.

Skrevet

Så bra at du ble fornöyd! :) Jeg vurderer sterkt å ta meg en tur til frisören..har ikke langt hår nå, skulderlangt og gradert men har lyst på litt forandring. Kortere a là Victoria Beckham når hun hadde litt sånn lengre og assymetrisk oppklipt hår foran, men kortere bak..har funnet noen bilder som jeg kan ta med til frisören så vi får se...har noen striper i håret som det er på tide å ta bort også..det er alltid godt med litt forandring..

Skrevet

Ja kjempegodt med forandring nå.. Var så lei det lange håret som bare hang der.. Er så tykt og at får ikke formet det på noen måte..

Men uvant og vaske det og greie det.. hehe.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...