Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM UKE 16 ¸.?°´¯)^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei UKE 16 jenter

Er det bare jeg som er blind eller er det ingen skravle tråd (uten om den jeg nå lager) for oss med IKM UKE 16?

Jeg har IKM 17.04, men kommer ikke til å teste før 19.04 fordi da har jeg bursdag, og for en bursdagspresang det kan bli, dersom ikke tanta er på besøk ;-)

Er forresten i 2. pp etter MA.

Sjansen denne pp er noget mindre enn vanlig pga. noen medisiner jeg bruker akkurat nå, med man vet jo aldri. Sist jeg ble gravid var i en mnd. fylt av omgangssjuke, forkjølelse, feber og lite sex, og da klaffet det...

Lykke til jenter........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. ser vi har ikm samtidig.

tok utskraping 13 februar. når gjorde du d?

tviler på at d sitter denne mnd her å.

gubben har begynt å få kalde føtter her så.

håper j får overtalt han.

vi bruker ikke noe enda da.

Skrevet

Hadde MA i midten av januar, ikke utskrapning, men fikk slike piller som gjorde at kroppen ryddet opp selv. Var 10 uker på vei, men fosteret hadde vært dødt i noen uker.

Lykke til.

Skrevet

Hei hei.

Jeg er også i pp2 etter ma. hadde utskrapning 20. feb. Skal ha IKM rundt 14 apr eller så, men syklus litt på tur etter ma. Var 12 uker på vei.

Måler etter EL, skal visstnok ha den i dag eller så, men har ikke fått utslag ennå, men tror jammen mannen må en tur i halmen i dag så er vi på den sikre siden....

Skrevet

Det VAR ein sånn tråd ein plass..men den forsvant......

Eg har hatt el heilt samtidig med når gubben va hjemme fra jobb i helga!! så full klaff på el heldigvis! Så då e det bare å veeeenteeee....som me e så flinke te..!!!

Eg e så gira på baby!! Men på ei aen side så e eg ikkje stressa denne måneden...merkelig...hehe..sikkert fordi ein evt termin blir i jula :P

Eg som ELSKE jula....hihi!!

Skrevet

OK, da er det 2 tråder ;-)

Vi tenkte ikke å stresse denne mnd heller. Av litt forskjellige grunner. Så ingen EL-tester denne pp. Har aldri hatt EL-slim før heller, men denne pp kom det for første gang....Koste oss, så håpe, håpe ;-)

Skrevet

dytte

Skrevet

hmmmmmmmm.

kvalm og trøtt om dagen j.

skal ha el nå eller har.

murringer nederst i magen.

kan da ikke være gravid nå, daj hadde mensen.

kroppen min er så rar.

Skrevet

Eg e blitt så vannvittig bevisst på alle småting som eg kan kjenne i kroppen..vondter og kilinger og kløing og gudene veit! Hehehe. Og eg sooooveee sånn! Herreguud ka eg sover om dagane...håpe det e kroppen som vett noe eg ikkje vett... :P

Hadde el i helga..tror eg...rundt søndag/mandag, så eg har ikm sånn midt i uke skifte 15/16. Ser for meg ein test påskeaften eller noe sånn :) Satse på eg klare å la vær å testa før den tid!!! Tvila sterkt men..har jo drøssevis med tester fra usa på badet..!! (smart, ikkje sant!?! :P )

Skrevet

ƃǝɾ ǝuuǝp ɹǝʇʇʎp ƃǝɾ

Skrevet

Er det her dere er!?:)

Har lett etter noen som har IKM i uke 16! :)

Jeg fikk pos. el test i går , så da er vel el i dag, antar jeg. Da blir vel ikm ca. fredagen i uke 16. Har hoppet i halmen hele denne uka og skal "holde ut" til over helgen. Så innsatsen denne gangen bør det ikke være noe å si på iallefall! :) Blir utrolig spennende nå..igjen..hehe. Utrolig hvor optimistisk man er rundt el, gitt.. :)

Gleder meg til påske selv om vi har et ikke så rent lite oppussingsprosjekt på gang.. Gleder meg til å bli ferdig med det. Det gjør iallefall at ventetiden til ikm kan gå litt halv-fort iallefall.. :) Hvordan går det med dere andre?? :)

Skrevet

Går bra her. Hadde EL her om dagen med stor innsats. IKM er vel ca 16-17 april.

Lykke til

Skrevet

er litt usikker på kroppen min j da.

lurer på om j kan ha blitt gravid like før mens.

d var første mens etter ma.

skal egentlig ha el nå ,men er da så rar.

murringer, mye luft i magen, kvalm og øm i den ene puppen.

vet ikke helt hva j skal tro j da.

får nok rese på apoteket å kjøpe en test etterpå.

Skrevet

Hei,slenger meg på her jeg.Hadde utskraping 17/3 og skal i følge utregninger ha ikm den 14/4 hvis kroppen fungerer normalt.Det nytter jo ikke å teste for el for det er for mye hcg i blodet så alt slår ut positivt,men graviditets testen er blitt veeeldig svak så det er det jeg har å forholde meg til.Håper på normal syklus kjapt ;)

Skrevet

Oi, spennende! :) Ja, løp og kjøp. Kanskje du har en spire i magen alt!? :) De sier man er ekstra fruktbar etter at det har gått galt.. vet ikke hvor mye det er i det, men..

Skrevet

det innlegget over her var til monkri.. :)

Skrevet

Hei igjen jenter!

Ser desverre at det er flere gjengangere av oss....

Dette er da mitt 8 pp, men egentlig kan jeg nesten ikke telle med det.. Min fruktbare periode var fra 29 mars til 03 april. Jeg var bortreist hele tida. hadde sex 28 mars, og i dag ( 4 april).... Så det skal vell holde hardt om det er noen tjans i havet......

Skrevet

Eg vett ikkje heilt ka eg kjenne eller ka som skjer eg...kroppen min e raaar..!! Får ikkje bestemt meg om ikm e på neste søndag eller man-/tirsdag...vippe litt mellom uke 15/16. Positiv eltest forrige lørdag som va i alle fall!

Grue meg egentlig...e rimelig sikker på tanta komme uti uke 16 ein gang... føle bare me ikkje heilt traff som me burde..te tross for sex fre-, lør- og søndag forrige helg! (jobbe vekker i ukene)...følte det blei for lite...for mye på ein gang..lissom...hehe...sikkert bare eg som tenke rart men...ska jo teknisk sett klaffa da! Men svømmerene te gubben e jaffal friske og raske! Nerver og glede og litt tårer...deilig tid å vær prøver, hæ!? Hehe...har visst aldri vært så hormonell som eg e nå!!! Hehe.....

Kordan står det te med alle andre da?!?! Plutselig så dette trådene heeeilt vekk!

Skrevet

Ganske rar tid nå, ja. Å være prøver er spennende og slitsomt og alt på en gang. Hjernen kretser liksom rundt denne livmora hele tida..hehe.

Vi som har så mye å gjøre nå med oppussing og alt. Likevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på det som kanskje, kanskje skjer i livmora nå..hehe. Skjer vel ikke så mye enda uansett utfall, men det er klart man tenker og analyserer.. Gjorde vi det bra nok, ofte nok, ved rett tid..?? Burde jeg kanskje ikke drikke så mye kaffe, burde jeg ikke bære så mye på snuppa, burde jeg stresse mindre, burde jeg sove mer.....etc etc...hehe.. Ikke rart man blir litt sliten av dette. :)

Skrevet

Sitter å tenker at vi i UKE 16 har vel akkurat hatt EL, og det stress kan gjøre er å hindre at egget fester seg. Så fint det er påskeferie nå. Ikke noe stress med jobb, hente i bhg, sitte i rush trafikken osv....

Nå går det for oss alle skal dere se ;-)

Lykke til jenter.

Håper å se dere alle på 1. tri i begynnelsen av uke 17.

Krysser finger og tær for meg selv og dere XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Skrevet

Det e heilt sant!! Me har oddsene på vår side!! :D

Skrevet

Ja, ikke sant, denne pp skal det gå ;-)

Skrevet

eg vil såååå.......oi oi...eg e fryyyktelig verpesjuk om dagane....håpe det går litt over hvis det ikkje klaffe denne pp'en....sukk........

Skrevet

Oi...eg fekk ein svake skygge på testen min...sånne billigstrimler...aldri fått antydning te noe aent enn kvitt før!! (tro meg..eg har studert!!) Men koffer eg tok ein test i dag e jo et lite spørsmål i segsjøl da....e jo bare 7 dpo!! Haha...kvinnfolk og tommflasker...eller bare gravidetstester...

Skrevet

Så spennende da. Håper virkelig den er positiv. Har selv IKM 17, men skal prøve å vente med å teste til bursdagen min 19. dersom tanta ikke er kommet. Dersom jeg klarer derimot. Er en smule testoman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...