Gå til innhold

Hvilken jobb ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidstid hver dag fra 06-15-13.00 evt til 14.00 noen dager+ at jeg må jobbe en helg i mnd.

Eller en jobb fra 07.30-15.00 to ganger i uka og to dager ettermiddag.

Hvis jeg tar den første jobben får jeg aldri levert jenta mi i bhg men får sluttet tidlig.

Den andre jobben er litt mer fleksibel men slipper å jobbe helg.

Hva ville dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å starte tidlig og slutte tidlig, så vi hadde nok valgt at mannen leverer og jeg velger jobb 1.

Skrevet

Foressten så får jeg 18000kr mindre i året på den første jobben enn hvis jeg hadde tatt en jobb med min utdannelse.

Skrevet

jeg hadde tatt jobben jeg fikk mest betalt for, for det første.. og jeg ville heller ha jobbet 07-15 enn den andre... fordi jeg haaaater tidlige morninger.. har selv 07-15.30 jobb, og det er mer enn nok tidlig for meg.. hehe

Skrevet

Er den andre en jobb med din utdannelse da? Jeg antok jo at begge jobbene var mer eller mindre like innholdsmessig siden du ikke skrev noe om det :-)

Skrevet

Jeg får nå 263000kr i året nå med min utdannelse.Den første jobben er også med min utdannelse men de har ikke råd til å gi meg så mye som jeg egentlig skal ha så de har sagt 245000kr i året til meg.

Den andre jobben tjener jeg litt mer men ikke mer enn 255000kr så det er vanskelig, kjedelig å bli underbetalt også.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg hadde tatt den første. Mannen min jobber 6-14, og det er kjempedeilig å ha han hjemme tidlig. Når jeg ikke er hjemme lenger får jo ungene også forholdsvis korte dager i barnehagen - jeg leverer i 8-tiden, han henter litt over 14. Skal du jobbe sent og må ha ungen i barnehage må du regne med å måtte levere før kjernetid osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...