Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har lyst til å ha mamma'n min som fadder, blir det da feil å ikke bruke svigermor? Det er det samme for min mann... (Jeg er nok litt mere opptatt av det me faddere enn det han er.)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Bruk hvem du vil, men da kan du kanskje bruke noen andre fra hans side, som en bror eller søster??
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Mange familier på farssiden føler at de ofte kommer i annen rekke og det vil du bekrefte med et slikt valg. Du kan risikere at svigerfamilien din kommer til å bli skuffet og kanskje endre syn på deg. Her har vi alltid valgt likt antall fra hver familie. Er en besteforelder fra morssiden valgt så blir en besteforelder fra farssiden også valgt (men det kan godt være morfar og farmor f.eks).
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 da blir nåkk svigermor sjalu. jeg skal bruke mamma og pappa og svigermor og svigerfar
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Ja, jeg skjønner den, men samtidig så brukte vi begge hans brødre og ingen av mine søsken (ikke noe fam fra min side) på vårt forrige barn.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Da er det ikke noe probelm, hvis dere bare brukte fra hans side forrige gang. Da er det din side denne gangen, sånn er det bare:-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Brukte dere bare hans side av familien på det forrige barnet, kan du helt klart bruke bare din på dette. Da er det det som er mønsteret og begge familiene er representert like mye. Det blir dessuten mannen din som valgte at hans familie skulle være representert ved hans brødre sist. Nå er det du som velger for din side og da velger du mammaen din som representant for din familie. Hvis svigermor føler seg utelatt så er det jo ikke du som har utelatt henne, men hennes egen sønn og det er en stor forskjell (som dere helst på et eller annet vis bør sørge for at hun får med seg). Hilsen anonym 10:12
treprinserogeiprinsesse Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Takker for meninger og svar:) Hadde på en måte vært helt greit å velge svigermor også bare for ikke å såre noen, men når vi først velger faddere er det koslig å velge noen som ihvertfall viser litt interesse og ikke bare liker å ha noe å skryte av.. Heldigvis trenger jeg ikke å bestemme meg helt enda så jeg får tenke litt til. Bare godt å høre andres meninger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå