Gå til innhold

Da blir detb EN gutt her :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Men jordmor som ordna med UL sa OI det var stor mave det da jeg kom inn. Er tynn i kroppen, og har den DIGRE magen allerede. Hun ville tippa ca uke 26 om hun skulle gjette, og lurte på om vi visste om det var en eller to der inne.

 

Heldigvis var det bare en der. Men har mye fostervann, så SF- målet ligger ca 5 cm over det normale på samme tid.

Termin ble uforandret. Så 20 august er datoen :)

 

Fikk sett på knerten i nesten 1 time, for hun hadde med seg en legestudent, som fikk titte og se etter at hun hadde fått sine mål. Og siden vi har all verdens med tid om dagen passet jo det kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer,blir en gutt på meg og:) Jeg har også veldig stor mage,ser ut som jeg er i uke 24:) Men har ikke lagt på meg et gram:P Bare gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er som fikk se så lenge! Kunne godt ligget der å sett en times tid til, jeg :)

 

Vi fikk også se en gutt i magen. Akkurat det vi trodde, både jeg og kjæresten. Supersnuppen vår får lillebror! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor mente min mage var stor også da jeg kom inn:) Men var bare en baby, ei jente her i gården da... :-) kanskje jeg også har mer forstervann en gjennomsnittet..? hun sa ikke noe om det da, men termin stemte, så lille-bebi er hvertfall fin takk og pris! Var ganske nervøs før hun bekreftet det...

 

Du er heldig som fikk så lang time :) vi kikket ca 1/2 time tenker jeg, var så moro å se henne for første gang!

 

Lykke til videre og gratulerer masse med en liten gutt i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...