Gå til innhold

Hjelp meg angående loggen..!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sider som jeg slettet før ferie er plutselig kommet opp igjen..

Hvordan kan dette skje.

Hvis en logg er slettet så kan vel ikke sidene komme opp igjen i loggprotokollen??? De er ikke søkt på igjen etter slettingen.

Kan det være andre sider som linker opp mot dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig.. :s Du har ikke tilfeldig lagret dem på favoritter med en feil?

Eller vært på dem uten at du har tenkt på det?

Mulig du ikke slettet hele loggen, men bare adressevinduet, eller bare loggen, ikke adressevinduet eller noe

Skrevet

Jeg gikk inn på verktøy og slettet logge stod det.

Men loggen på google forsvant ikke.

Men kan de siste sidene som er søkt før slettingen poppe opp igjen?

Jeg slettet liste over web-områder jeg har søkt.

Lurer på om noen har vært innpå. Men må være HELT sikker for å spørre vedkommende!!

Skrevet

Google har ett sånt forslags greie.. det kommer opp forslag etter mest besøkt osv. Har ingenting med loggen eller pcn din.. :)

Skrevet

Sidene viste ikke i adressevinduet der adresser blir registrert.

Men når du søker på hovedlijen og skriver en bokstav..da komme det opp mange søkesider. Og der stod sidene. Men adressen viste ikke oppe i vinduet.

Hjelp noen som vet...for jeg må vite om dette går an..uten å ha blitt søkt på etter slettingen.

Jeg trykket på slett besøkte webområder/addresser.

Skrevet

Mener du i selve nettleseren din eller på google?

Som sagt, så har google forslagsliste.. Skriver du ordet naken, får du opp forslag på søkeord og sider med naken i seg... Selv om du aldri har søkt på det..

Skrevet

Ikke på google.

Men når jeg søker på hovedlinjen oppe og skriver en bokstav. da kommer det opp forskjellige linker på den bokstaven. der stod sidene. Men ikke i vinduet der hele søkte adresser ligger.

Jeg pleier å trykke på pilen i hovedvinduet. Da kommer adressene opp som jeg har søkt i det siste.Det er vel plass til 15 stk.

Men her stod sidene ikke. Men på hovedlinjen når jeg begynte å søke på noe nytt stod de. Men de var jo borte da jeg slettet. Så plutslig en uke etter er de der igjen.

Går jeg inn på favoritter og loggen var de der og. Men ingen her har søkt på sidene.

Skrevet

hvis du går inn på verktøy, og slett privatedata så sletter du også lagret skjema og søkerhistorikk.. for å være sikker kan jo du også slett alt som går an å slette på denne??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...