Gå til innhold

Facebook??

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg er nokså ny der inne, og forstår ikke alt som blir sendt og forespurt om.....

Men jeg har forstått venneforespørsel da:-)

Greia er den, at når en mann har lagt meg til som venn....Jeg har ALDRI hørt navnet (han er forøvrig fra Danmark) i tillegg har han et profilbilde som gjør at man ikke ser ansiktet hans....

Hvordan finner han meg liksom??? Så sant han ikke vet hvem jeg er?

Sitter det noen der ute å søker i vilden sky eller??

Ja,ja han skal ikke være min kompis, så det er ikke noe problem, bare rart synes jeg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del underlige mennesker der ute i cyberspace - men det visste vi jo fra før ;-)

Kanskje han har funnet deg via noen felles venner, eller dere er medlemmer i en gruppe sammen? Uansett veldig rart å legge til ukjente.... hadde gått rød alarm hos meg, og så hadde jeg blokkert ham - går ikke det an?

Skrevet

Hmmmm det står at vi ikke har noen felles venner. For jeg har en kompis på FB som bor i Danmark??

Nå er jeg litt kjip jeg da, legger ikke til alt som kan krype og gå for å få flest "venner" lizzom:-)

Og ja, jeg vet at det er mye rart der ute, og jeg vet å passe meg.....

Skrevet

Det er ulike måter han kan ha funnet deg på fjesboka; enten ved at du ikke har stengt profilen din for andre enn venner, eller via andre som Reven nevner.

Jeg adder heller aldri fremmede mennesker som jeg ikke kjenner!!! Og har også fjernet noen som har vist seg å ikke være de jeg trodde. Men de kan telles på en halv hånd da;-D

Lurt å være selektiv, men det er det jo inne på et nettsted som dette også. Noe vi har erfart flere av oss..

Skrevet

He he jeg søkte på navnet mitt og da kom det opp en annen søt blondine med samme navn som meg, så jeg tenkte at jeg skulle være grei, så jeg sendte henne en meldig om kanskje hun kjente han og at det var henne han var ute etter.

He he , nei hun visste heller ikke hvem han var, men han hadde lagt til henne også:-))

Så da har jeg "snakket" med en navnsøster i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...