Gjest Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Gutten vår fikk trehjuls sykkel. Ellers kan man jo gi : Sklie til hagen Huskestativ Liten trampoline Sjørøverskip tilpasset alder (eks fischer price) Vippehuske til hagen Sandkasse
meg & to små vampyrer Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Sånt lite telt til å ha inne, sånn leketelt. Vi har ikke hage, så forslagene over kunne vi dessverre ikke ha kjøpt.
Boulengerina Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 *trehjulssykkel *liten traktor *ballbinge til å ha på rommet
Tredjemann på vei :D Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Finnes jo en hel masse man kan gi dem som har bursdag nå på våren! Gutten vår har bursdag i november, så da passet det dårlig med uteleker egentlig. Men han ønsket seg sjørøverskute, så det fikk han av oss da han ble 2 år:-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. mars 2009 #6 Skrevet 31. mars 2009 Hva med lekekjøkken? Det fikk snuppa vår... Kjempepopulært.
fox`y Skrevet 31. mars 2009 #7 Skrevet 31. mars 2009 Min fikk nicco radistyrbil (kjempe stas) Lastebil + noen andre ting:) Jeg spurte hva han ønsket seg jeg, å da fikk han d:)
mayaya Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Vår skulle få seng, men så endte vi med å kjøpe den en måned før :-p Så på dagen fikk han en Duplotraktor med henger og noen store bilder han kan ha på rommet sitt.
cherry coke Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Hun fikk blant annet et lekekjøkken. Og det var stor suksess=)
mamma >to gull Skrevet 31. mars 2009 #12 Skrevet 31. mars 2009 Ballbinge på soverommet?Så stort soverom har ikke gutten vår i hvert fall.hehe..:-) Vi har heller ikke hage, ellers er det mange fine forslag hvis man har det... Vi har kjøpt litt klær til småen sin 2 års dag og blir vel til at jeg kjøper en ting til og så skal han ønske seg: -Fotballmål (sånn til å legge sammen etter bruk) -Ting til brio togbane -Sommerklær -Leker generelt -Sånn stor traktor m/tilhenger (han elsker traktorer..!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå