Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å spise mer frukt, og følte da at banan var et veldig greit valg. Men nå er jeg blitt så fryktelig kvalm... Andre som er blitt kvalme av banan? Kan det være den som gjør det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banan har ikke vært noe godt alternativ for meg, når jeg har

vært små kvalm.. Jeg blir bare enda mer kvalm om jeg spiser banan.

Så ja, det er sikkert den du blir kvalm av...

Spis heller noen sure epler, appelsiner, mandariner, pære :)

Skrevet

Det som egentlig er det aller beste er sukkererter :o) Lett å spise, og en grønn grønnsak, så det er kjempesunt. Men så er det det at det er litt mat i banan da, så jeg har liksom lurt meg selv litt...

Er i uke 29 nå, og har et vannvittig spenn i magen. Trulte ligger og spenner meg i mellomgulvet. Og når jeg da ble kvalm i tillegg, så ble jeg litt satt ut...

Får prøve å droppe bananen en stund og se om det ikke blir bedre :o)

Skrevet

klarer selv ikke å spise kun en banan.... jeg lager til fruktfat med oppkuttet eple, pære og banan... slik at jeg kan variere litt;) spiser jeg kun en frukt om gangen er det som om det blir for mye for magen, blir skikkelig uggen... den eneste frukten jeg kan spise "alene" er appelsin...

Skrevet

Jeg har hatt dilla på frukt siden jeg ble gravid, men ikke Banan.. Det høres ikke noe fristende ut..

Mandariner, appelsiner, kiwi, fersk annanas og nå melon hehehe :D

Skrevet

Jeg får lett brekninger av konsistensen banan gir...

I tillegg binder banan magen, så når man gjerne får litt treg mage når man er gravid, er det ikke noe jeg satser på ;)

Skrevet

Jeg har blitt helt hekta på eple..det funker når man er kvalm. Før gikk det i appelsin, men så ble jeg litt lei det og gikk over til eple. Helst grønne litt sure :)

Skrevet

Jeg kan ikke spise banan nå, da kaster jeg opp. Blir ikke bare uggen, men ordentlig kvalm. Laget smoothie med banan, vaniljeyoghurt og blåbær, det eneste jeg smakte var banan og det kom rett opp. Så det kan godt være du også reagerer på banan.

Skrevet

Jaa... Grønne sure epler - synd jeg er allergisk!! Spise litt av det, men når jeg begynner å reagere stopper jeg. Hehe!! Ikke alltid jeg reagerer, og når jeg reagerer er det kun kløe i halsen og øynene - så er overkommelig.

Skrevet

Ja vi er nok veldig forskjellige gitt, jeg digger banan og blir ikke dårlig i det hele tatt. Det er veldig godt med fruktsalat da, så prøv det, nam nam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...