Gå til innhold

Joggesko til 6 åring uten borrelås, finnes det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jo at det finnes, for han har et par som innesko. Men det er type håndballsko, kjøpt på sportsbutikk.

Nå tenker jeg mer på de skoene de etterhvert skal ha ute.

Han har lært å knyte skoene, og da er det ikke snakk om borrelås.

Men jeg har vært og sett litt rundt, og i hans str. virker det som om det er borrelås som gjelder:-/

Hmmmm jeg vet det finnes noen skokyndige her, tips meg om hvilket merke som har helt vanlige skolisser:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er lettest å finne sånne sko i sportsbutikken. Jeg sverger også til lissesko, fordi borrelåsen ofte blir så dårlig at den ikke låser - lenge før skoen er utslitt. Men av og til finner jeg dem i skobutikken også, selvom jeg ikke i farten kommer på hvor jeg har kjøpt dem.

Skrevet

Du finner klart flest i sportsbutikker, men også i velassorterte skobutikker. Merker som Puma, Nike, Adidas er kjente merker som kommer med lisser.

Og samtidig; Velkommen inn i den ikke fullt så billige småbarnsverdenen;-D Beregn minst det dobbelte i pris enn de med borrelås! Sinnsykt synes jeg, for de varer jaggu ikke lenger.....selv med kjente merker på.

Lurt å sjekke sålen også. For noen av disse merkeskoene er også motesko og jeg opplever stadig vekk at de har dårlige såler som blir fort slitt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...