Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "tidlig" opp i dag etter en natt jeg ikke misunner noen, men som jeg er fullstendig klar over at det kan bli mange av for oss på tampen.

Hadde masse harde kynnere i går som varte i opp til ti minutt (!) di var ikke vonde så lenge, ganske intens menssmerter som spredte seg over hele magen i ca ett minutt pr kynner. Noen ganger haglet de inn andre ganger gikk det omtrent en halvtime fra hver. Men de ga seg da jeg la meg, men har våknet flere ganger i natt med messmerter uten kynnere, hyppig toalett besøk, generelt sovet dårlig osv. Vanligvis sover jeg tungt!!

Nå har jeg vondt i magen, bare generelle menssmerte og stikninger på sidene langt nede på magen og i lysken. Er trøtt og lei og føler jeg var mer uthvilt da jeg la meg i går enn jeg er nå...

Hilser til alle som nå går gjennom dette. Heldigvis jenter så betyr dette begynnelsen på slutten (eller, kanskje at slutten nærmer seg veldig i det hele tatt). Premien skal være verdt det sies det, så hang in there!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til videre, og håper du får en roligere natt i natt :-)

Skrevet

Jeg har det AKKURAT som deg, er som jeg skulle sagt det selv!!!

Har nettopp våknet opp fra en cowboystrekk jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle ta pga dårlig søvn om natta...nå sitter jeg med mens smerter og kroppen stapp full i vann. Er fortsatt 37 dager til termin, men jeg fødte rundt disse dager sist gang så er litt små hysterisk når det kommer mens smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...