Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 -sekk -matboks -strømpebukse -body -sokker -bukse -genser -bleier -ullgenser -regnklær -parkdress -utesko -støvler -fleecedress.... tror det var det.. har ikke fått noen utstyrsliste... Noen som vet noe annet jeg trenger? Dumt om h*n mangler noe fordi jeg ikke vet hva jeg skal ha med til h*n.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Votter god lue med hals teppe til vogn hvis de sover ute Ellers ser det ut som at du er klar som et egg for barnehagestart ;=)
Nemo_80 Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Ullundertøy er viktig å ha, spesielt på denne tiden av året. Lykke til :-)
Gjest -<<- Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Om det er en liten unge skal dere vel bare være der et par timer i morgen, neppe ut og leke og muligens heller ikke spise noe nistemåltid der. Du får nok beskjed da om hva som behøves. (Men joa, ser ut som det har det meste. Innesko/tøfler er vanlig i de fleste barnehager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå