Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Dere som har barn uten spesielle behov, ikke har søsken i barnehagen, ikke er aleneforeldre o.l., altså bare "vanlige" barn hvor begge foreldrene jobber 100%.........har dere skrevet noe i kommentarfeltet?? Gjorde nemlig ikke vi, for vi tenkte det var for type barn m/ spes behov osv........ Nå er jeg redd vi blir nedprioritet siden barnehagene ikke vet vi faktisk "MÅ" ha en plass pga. full jobb...... :-( Dette kverner rundt i huet mitt, og blir snart gal......
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Nei, på vårt skjema var det beregnet å kun skrive om barnet har spesielle behov eller andre spesielle ting i familien.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Håper virkelig det gjelder for vår kommune også!! Tusen takk for svar! :-) HI
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 De hadde nok ikke tatt hensyn til kommentaren i det feltet uansett hvis det "bare" er pga full jobb dere trenger plass... Synd, men sant!(har jeg inntrykk av)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Ok, greit å vite........ :-D Så slipper jeg iallfall å tro at det er min feil at ungen kanskje må i barnehage langt borti hutti-heita...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå