Gå til innhold

To tette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Fikk en nydelig liten snuppis i januar. Ho er permatur, hadde termin 23. mars, så jeg kunne faktisk gått gravid enda, det er helt surrealistisk å tenke på!! Men- jeg føler meg ikke ferdig med å være gravid, og vi ønsker oss to tette. Noen med erfaringer? Hvor tette og hvordan blir det da med foreldrepenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to tette. Først jente, så gutt. 18 mnd i mellom dem.

Jeg synes det har vært knall. Var slitsom å gå gravid med nr 2, var mye dårlig 1. trimester, jenta mi var da ett år, så det var litt tøft noen ganger. Men lillebror kom og alt var stas. Han var rolig som baby, så for vår del har del vært knall.

De er nå 3 år og 18 mnd, og trenger hverandre, men det kan godt være kranglig i perioder, da er det greit at en for dra ut med pappa el til bestemor så kan den andre være med mamma, hehe:)

For meg er det nå utenkelig å bare skulle hatt en. De har det så fint sammen:)

Skrevet

Ja, tenker også på 15- 24 mnd mellom barna. Ser poenget med å ha et søsken som er nær i alder. Vi har også en storebror som er 5 år. Han er her annenhver uke, men er så flink med lillesøster. Mamman hans har også fått baby, så tror nok han syns det kan bli mye i perioder men... Jeg kunne begynt med forsøk snart jeg, men må vel jobbe litt først...

Skrevet

Jeg har to tette (17 mnd) og minste er nå 14 mnd... Slitsomt i starten da minste skulle bysses mye og ikke ville ligge i vogn, men så har ting gått seg til og nå er det veldig koselig... :o)

Om du har foreldrepenger nå så har du rett på foreldrepenger neste gang og. Men du må jo begynne å jobbe igjen når permisjonen er over først da, for å fortsette å tjene opp rett til foreldrepenger til neste perm... :o)

Skrevet

under 15 mnd mellom mine. Kjempe stas. Fikk samme permisjon med 1. som med 2.

Skrevet

Jeg har 13 mnd mellom mine, veldig koselig:) litt slitsomt de første mnd før vi hadde rutiner på minste;)Hvis du får de tett nok så får du like mye i foreldrepenger med 2. mann som du fikk med første:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...