Gå til innhold

for nøyaktig 5 år siden (om 2 timer)....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble gutten min født!!!

herlighet tiden har fløye avsted.. litt rart å tenke på at for 5 år siden lå jeg på fødestuen..hehe...

og nå har jeg nettop sendt verdens snilleste gutt i barnehagen for å feire bursdagen sin med fruktspidd og andre fruktting...

om litt over ett år nå begynner han på SKOLEN!!!

huff...føler meg pluteslig så gammel...håret mitt ser betraktelig gråere ut idag enn hva det gjorde igår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet akkurat åssen du har det, fikk sånn følelse her om dagen jeg også. Jenta mi var da akkurat 8 1/2 år nå den 24 mars og da sto jeg i gangen og hengte opp 1 klasse bildet av minstemann ved siden av jenta mi sitt og tenkte hjelpes meg.. de begynner jo i 2 og 4 klasse til høsten :o.

Tror jeg plutselig kom i panikk alderen hehe, følte meg gammel selv om jeg er ung. Føler meg åsså gammel når jeg står siden av jentungen, hun er stor for alderen og rekker meg helt opp til brystet.. å jeg kan ikke fatte at det er så lenge siden dem ble født, den tida har flydd alt for fort.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til gutten din foressten :)

Skrevet

tusen takk!

ja,for vi er jo unge ikke sant!!??!

det er bare noe med når du ser de jevngamle drikke og feste slik vi gjorde når jeg var 16...da kjenner man gikta..hehe..

Jeg skjønner ikke at de klarer..Nei,da er jeg glad jeg er gift tobarnsmor med husbygging i sikte og rolige lørdagskvelder... :)

Skrevet

Gratulerer med dagen til gutten din. Kjenner til følelsen. Nå var jeg på fest i helga med jevngamle som har barn, har ikke vært det så mye før, og da føler jeg meg mye mer inkludert enn å feste med jevngamle som ikke har barn.

Du er ikke eldre enn du føler deg.

Skrevet

Gratulerer så mye med 5 års dag!: Ja tiden går utrolig fort!! I disse tider er det 5 år siden jeg fant ut at jeg var gravid, så mi jente har bursdag sent på året kan du si.. Men likefult til neste år begynner de på skolen. Det er helt utrolig!!

Hørtes godt ut med frukt spyd i barnehagen, det skal jeg prøve hjemme en gang.

Skrevet

Det sier du noe. Utseende er blitt mye forandret de siste årene. Jeg ser det godt på bilder, ikke minst siden eldste var baby (nesten 7 år siden), hjelpes.

GRATULERER MED 5-ÅRING!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...