Gå til innhold

UL i dag - og jeg er så spent....:)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke vente med å se det lille nurket og jeg håper virkelig kvaliteten på ul lyd skjermen er litt bedre enn det jeg har opplevd på en tidligere ul lyd. Men sånn jeg husker det fra sist gang på sykehuset så har de litt bedre utstyr...håpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til på ul :)

Jeg skal også på ul i dag :)

Skrevet

Jeg skal også på ultralyd i dag :)

Skrevet

lykke til alle sammen må dere holde oss oppdatert etter ul

Skrevet

lykke til :-D en uke igjen for min del...:)

Skrevet

Satt tilbake 3 dager, alt så helt strålende ut MEN kjønnet var umulig å se. Vi ble litt skuffet da. Nurket lå med beina i kors og hadde navlestrengen mellom beina, så ingen kjans;)

Så må nok bestille en ny time om noe uker - er nysgjerrig på kjønn...

Skrevet

alt var bare bra på ul :) veldig aktiv lita prinsesse :) blei satt tilbake 2 dager så ny termin bli 02.sept

Skrevet

Jeg ble satt 16 dager tilbake... ny termin 090909 og alt så flott ut :)

Skrevet

Å, nå gleder jeg meg enda mer til fredag!!! Synes jeg fikk så sein UL er akkurat 19+0 på fredagen når jeg skal inn. Er så spent!!!

Skrevet

Gratulerer forøvrig alle sammen. Ikke meningen å være så egosentrert;-)

Skrevet

åhh så koselig at det hår gått bra for dere.. jeg har også vert idag og det var kjempe koselig..

alt var bra og baby'en var heilt frisk og rask.. men til at starte med var ho litt sjenert så fikk ikke se på kjønnet da.. men så sa de plutselig at nei, nå var de ganske så sikker på at det blei ei lita jente ja=) men ikke 100 % men er det ikke det de skal si.. ?

hadde med en student da som fikk prøve seg litt i bynnelsen så fikk jo gå igjenom all måling 2 ganger :P artig..

så nå skal vi ha ei lita prinsesse..=) tror vi da.. vi kan stole på det nå ja? det var liksom det som var vår magefølelse og da.. men når de sier at man skal ta det med ei lita klype salt så.. hmm.. jaja.. viktigst er nå at ho er frisk og rask :D

Skrevet

ååååh heldige dere er:) jeg skal ikke før om en uke!! da er jeg 18+6... (håper jeg;) hehe... syns det er så utrooolig lenge til;)

Skrevet

gratulerer alle sammen;-))

johan: da skal vi på ul samme dag;-))

Skrevet

Grattis alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...