*ei tulle+spire* Skrevet 31. mars 2009 #1 Skrevet 31. mars 2009 Jeg er helt sikker på at det var det.. om du ikke liker detaljer kan du slutte å lese nå : var en lang slim"strimle" på omtrent 1 cm tykk og3cm lang..=P Leste netopp at det tar omtrent 1-7 dager fra slimproppen går til fødsel. håper det stemmer! har 9 dager til ultermin og 5 dager til mens termin. yuhu!
Dossa :) Skrevet 31. mars 2009 #2 Skrevet 31. mars 2009 Så spennende!! Min har ikke gått ennå, i så fall har jeg ikke merket det. Jeg har ennå 12 dager igjen til UL terminen og 11 dager etter min egen beregning Masse lykke til i de neste dagene som kommer!!!!
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Å så spennende!!! Lykke til, håper den lille kommer fort til verden (vil tro du gleder deg hvertfall!!)
*ei tulle+spire* Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2009 takk=D ja, jeg gleder meg masse selfølgelig! har lest så masse om overtid her inne i det siste, så dette ga meg virkelig et håp om at jeg slipper overtid!
jeg fant firkløvern Skrevet 31. mars 2009 #5 Skrevet 31. mars 2009 Hos meg startet fødselen 1 dag etter, ved begge fødselene. så du ska nok føde snart! Heldig du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå